Melodii de neinteles, dar de simtit

Se intampla sa ascult cate o melodie si sa imi placa la nebunie…dar sa nu am deloc habar despre ce este vorba in versuri. Ar putea foarte bine sa fie un cantec despre hamburgeri si eu sa il ridic in slavi, cine sa stie?

In general, ascult muzica in engleza, franceza, italiana si spaniola. Pricep si doua boabe de portugheza, dar nu ma avant deloc in privinta asta. Se nimereste insa sa recomande cate cineva o melodie pe facebook, sa o ascult intamplator sau o aud la eurovision si sa fie in rusa, germana, turca si alte natii. Daca suna bine, ce mai conteaza?

Top 5 melodii care imi plac si despre care n-as fi stiut ce spun, daca nu ar fi existat google:

  1. Machete – Нежность (Tenderness)
    Melodia asta este extrem de linistitoare, iar videoclipul este mi-nu-nat! Trebuie vazut, atat va spun. Era nebunie la un moment dat pe facebook, o groaza de fete au postat-o pe profilul lor. Cand mi-am facut curaj sa o ascult si eu (speriata initial de caracterele rusesti din titlu), nu mai stiam decat de butonul replay pe you tube.
    (Nu stiu daca am scris corect titlul in rusa. Sper. De nu, sa se amuze si altii pe seama mea, caci si eu m-am amuzat cand am gasit pe un site american scris despre Dragostea din tei 😆 . Citez: „Dragonsta dinTei – O-zone : Sometimes referred to as the Numa Numa song„.
  2. Harel Skaat – Milim (Israel)
    Auzita la Eurovision, in 2010. Dragoste la prima auditie. N-as putea explica de ce. Nu mai tin minte cine a castigat concursul, dar stiu ca mi-a placut melodia asta, desi nu stiu nici un cuvant in ebraica. De fapt, mint, stiu acum… milim = vorbe, cuvinte…sau cam asa ceva 😀
  3. Maria Gadu – Shimbalaie                                                                                           M-a cucerit atunci cand am ascultat-o in zeci de variante, cantate la X Factor de Italia, unde a fost ca proba la niste preselectii. Am ascultat-o apoi si in original si m-am indragostit.
  4. Marija Serifovic – Molitva (Prayer)                                                                                Tot din gama Eurovision, castigatoare chiar, in 2007. Curios e ca nu mi-a placut in concurs, ci vreun an mai tarziu. Tipic mie.
  5. Lafee – Heul Doch                                                                                                 Ascultata intamplator, la televizor. Si asa ciudata ce imi pare germana de fapt…

Am mai putea numi desigur pe Sean Paul… daca melodiile sale ar fi de simtit. Din pacate, el e doar de neinteles… si in plus, cel mai adesea, nu ma incanta 😀

2 gânduri despre „Melodii de neinteles, dar de simtit

    • Asa si eu. Mi s-a intamplat sa fi auzit pe atunci o melodie de nenumarate ori si mai tarziu, cand am inceput sa si ascult cu adevarat versurile si sa le inteleg, sa observ ca nu stiam ce spune… chiar daca auzisem de atatea ori inainte melodia respectiva.
      Acum stiu sa ma bucur intr-adevar de muzica, atunci era doar un element intamplator in viata mea 😆

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

