Evacuati orasul!

Da, ati citit bine. Maine sunteti rugati sa evacuati orasul. Atat pentru propria siguranta, cat si pentru sanatatea inimii mele.

Maine am prima ora de condus… caci da, impinsa (zdravan) de la spate, m-am inscris la scoala de soferi. Am trecut de orele de teorie, am capul vraiste cu semne si reguli de circulatie… iar maine este meciul suprem. Ce campionat intern? Direct Champions League, meci cu Barcelona 😆

Am emotii. Sper sa nu-mi moara motorul de atatea ori incat sa nu le mai pot tine socoteala. Nu de alta, dar cand revin maine, sa va detaliez aventura mea, sa va pot spune corect 😆

Povestim maine. Doamne ajuta sa fie intr-o nota vesela.  😆

Ps: Una peste alta, am facut primul pas spre o broscuta. Nu de aia verde, ci de aia cu W pe ea!

2 gânduri despre „Evacuati orasul!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

