Senzatie majora, cu 40 la ora

Dimineata. Ploua. Ma trezesc cu gandul ca o sa fie una dintre cele mai grele zile din viata mea. Azi merg la prima ora de condus. Ploaia mi-e prietena draga, dar nu si astazi, cand am emotii si cu masina stand pe loc, daramite sa o conduc…eu…pe ploaie!

Ma uit inca o data pe carte, la semnele de circulatie. Il imbratisez pe Pingu si ii spun copilareste „eu nu vreau sa ma duuuuc”, desi nu castig nimic, decat o incurajare ca o sa fie bine…la ora oricum trebuie sa merg. Nu stiu cand se face ora de plecare, dar stiu ca ma trezesc prin casa cu zambetul pana la urechi, pe la pereti… ca sa nu ma vada nimeni ca imi vine sa rad de una singura. Asa reactionez uneori la stres 😆 Nu chiar ca Izzie, care nu se mai poate opri din ras la inmormantarea lui George, dar tot ciudat oricum.

Mergand spre locul de intalnire cu instructorul, intamplarea face sa vad si un accident. A derapat un tir si s-a rasturnat in ditamai rapa. Mintea mea incepe sa faca scenarii – apoi daca domnul tirist, sofer experimentat, ajunge pe ploaia asta in rapa, apoi eu unde mai ajung? Accident fiind, se facusera niste cozi, ca la Catedrala din Iasi, la moastele Sf. Parascheva. Alte scenarii. Atata aglomeratie, de ce toti s-au gasit sa aiba treburi in oras cand trebuie sa invat eu sa conduc?

Incep sa am o strangere de inima. Atat de mare incat am impresia ca se face mica de tot, pana dispare. Si pana cand devin, din smiley face, straight face. Numb.

Cam asta a fost marea aventura de astazi! 😆 Da, toata lupta s-a dat doar cu mine si emotiile mele nebune. Odata intalnita cu instructorul, m-am mai linistit. Mi-a explicat toate chichitele si chestiutele, dupa care am trecut si la condus. Incet, lejer, 20-30-maxiiim 40 la ora, cu a intaia si a doua…usurel toata centura Galatiului, pana-n Bariera. Mai, si sa nu imi vina sa cred ca am dus-o chiar eu atata drum 😆

Urmatoarea intalnire ma va baga mai tare in paine, abia de acum urmeaza peripetiile cu siguranta, dar azi a fost bine. Si nu, nu mi-a murit deloc motorul! 😀 Si da, a trebuit sa dau scaunul la maxim in fata si sa il inalt de cateva ori, sa ajung la pedale. Ce sa-i faci? Asa-i viata de albina.

Ps: Pentru alti viitori soferi, voi sa nu va stresati asa inutil ca mine, ca nu va taie nimeni capul. Instructorul e acolo sa va explice orice aveti nevoie, de cate ori trebuie. Numai eu ma tem de necunoscut ca o bezmetica.

8 gânduri despre „Senzatie majora, cu 40 la ora

  1. Esti fecioara, te panichezi la orice chicineata mai ales daca e vorba de ceva nou. 😀 Te inteleg perfect, asa eram si eu in fata volanului, numai ca la mine aceasta frica si panica nu s-au dus in timp prin urmare am renuntat la soferie! Nu e facuta pentru mine si nici eu pentru ea. 😀
    Tie daca iti place, nu te agiti si nu te panichezi crunt sa continui, da?

    • Eu inca nu stiu daca sunt facuta pentru asa ceva… pendulez intre teama si placere 😀
      Cred totusi ca o sa ma incante mai tare pe parcurs, cand ma voi vedea cu permisul in mana, fara instructor/politist alaturi… Si mai ales sa am si masina mea, toata colorata, mica si feminina 😀

  2. Mult succes iti doresc !
    Douazeci de ani mi-am dorit sa gasesc o femeie sofer cu care sa ma plimb cu masina..
    si timp de 20 de ani in zona mea nu am gasit nici o taximetrista (sant doar barbati) pana cind m-am imprietenit cu o doamna draguta pe net si cand a venit la mine a venit cu masina… si visul meu s-a implinit ! 😀

    • Multumesc frumos!
      Asa era si tata, innebunit sa aiba fetele permis 🙂 ! Asa s-a facut ca i-a spus odata intr-o doara surorii mele mai mari ca ar fi bine sa dea de carnet, iar cum ea este adesea dintr-o bucata, n-a mai stat deloc pe ganduri. A luat din prima incercare. Sa fi vazut mandrie pe tata! Au trecut cativa ani de atunci si acum a venit randul meu. Sa vad cum se termina la mine povestea 😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

