Just give me a reason

Nu mai tin minte cand a inceput sa imi placa Pink, eram la liceu in orice caz. Incepuse sa imi placa o melodie, apoi inca una, pana intr-un punct, cand mi-era clar ca orice ar scoate Pink, e pe placul meu.
Nu am devenit fan nr. 1, nu ii urmaresc viata personala indeaproape, prin reviste/pe site-uri, nu ii stiu datele concertelor si toate albumele, dar orice piesa as asculta avand semnatura sa, sigur o sa se regaseasca des si prin winampul meu. Cum s-a intamplat si cu cel mai recent album al cantaretei, „The truth about love”.

M-a dat peste cap semibalada „Just give me a reason”, in colaborare cu Nate Ruess. De ieri imi tot canta in winamp si daca nu sunt la calculator, atunci imi canta in minte.

De pe acelasi album, este de ascultat iubit si melodia „Try”.

Just give me a reason
Just a little bit’s enough
Just a second we’re not broken just bent
And we can learn to love again
It’s in the stars
It’s been written in the scars on our hearts
We’re not broken just bent
And we can learn to love again.

One thought on “Just give me a reason

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

