Din nou in trafic

Cine s-ar fi gandit ca toamna asta Loryloo va povesti despre traficul de pe strazi in loc de traficul din blogosfera? Eh, uite ca incurcate sunt caile Domnului, dar noroc ca eu am inceput sa invat sa conduc si poate curand le deslusesc 😆

Azi am fost la cea de-a doua ora de conducere. Cu ceva mai multa incredere in mine si putin mai zambareata. Ce-i drept, bucuria mi-a mai pierit nitel odata ajunsa in fata masinii, cand am vazut ca instructorul sta lejer pe locul din dreapta si imi face semn sa ma urc direct pe scaunul soferului. (Data trecuta am inceput condusul dupa o parte introductiva, explicativa, in care am fost pe post de trantor pasager 😀 ). Asa ca intreaga sedinta de o ora si jumatate, Loryloo a fost soferita prin tot Galatiul. Inevitabil sa nu apara si cate un gand fugitiv de „mai, eu chiar conduc!”, dar era indepartat repede cu un „oook, pastreaza-ti banda, mentine viteza, sporeste atentia!”

Principalele lucruri invatate astazi ar fi:

1. Regula ambreiajului -se apasa tare si se slabeste usor. Intotdeauna.

2. Plecarea din rampa. Reusite: 3 din 3.

3. Trebuie folosit mult deodorant inainte de lectiile de condus… caci te ia cu de toate pe scaunul ala 😆

2 gânduri despre „Din nou in trafic

    • Intr-adevar, nu stiu cand zboara timpul… Parca doar ce m-am urcat la volan, 2-3 manevre si s-a terminat… dupa care imi dau seama ca am mers prin tot orasul. Sper sa treaca de fiecare data la fel de repede, caci inseamna ca e de bine 🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

