Skate America 2012 – LP

Se difuzeaza la tv de o vreme o reclama care spune ca suspansul e mai mic pe un ecran mai mic… Un alt spot publicitar spune ca „tensiunea competitiilor sportive e mai mica pe un ecran mai mic”. Eh, eu voi veni cu o completare: si bucuria competitiilor sportive (de patinaj) e mai mica pe un ecran mai mic!

Intrucat la tv nu se difuzeaza competitia integral, nu am avut incotro si am cautat ba filmulete pe youtube, ba live stream… Unde mai pui ca si mica parte difuzata la tv, nu a inceput intocmai precum prevedea programul? Asa se face ca am pierdut  astazi proba baietilor si a trebuit din nou sa ii vad pe ecran mic!

„Triplu twistulet inaltut, liniuta frumusica de pasuleti siii o sariturica ratata pune capat programelului… a ratat medaliuta!”

Mda, poate de asta nici nu prea m-a incantat ziua asta de patinaj. Proba masculina nu s-a difuzat precum era prevazut si am ratat-o la tv, am vazut clipuri pe youtube, in proba de perechi m-au dezamagit medaliatii, in proba fetelor m-a dat peste cap Alena Leonova de la care aveam mari sperante, iar proba de dans (preferata mea) nu se difuzeaza deloc! Mirific.

Proba masculina

1. Takahiko Kozuka – JAP – 251,44

Muzica: Introduction et Rondo Capriccioso Op. 28 – Camille Saint-Saens

Pentru prima oara se canta la Skate America imnul Japoniei pentru toti ocupantii podiumului in proba baietilor. Nu ma asteptam ca Takahiko sa fie pe prima treapta, dar ii recunosc meritele si imi place programul sau. Din punct de vedere tehnic, a subrotat cea de-a doua saritura cvadrupla, in combinatie cu dublu tulup, si a ratat triplul salcov.

„Evolutia mea nu a fost atat de buna, dar sunt bucuros ca am putut sa castig”, a declarat Kozuka.

2. Yuzuru Hanyu – JAP – 243,74

Muzica: Notre Dame de Paris – Richard Cocciante

Of, Yuzuru, Yuzuru! Ce maretie astepta intreaga lume de la tine. Dar cred ca asteptam prea mult de la un pui de om… cu atata presiune pe umerii sai, dupa ce a batut, cu o zi in urma, un record mondial, la primul sau Grand Prix. Am avut o strangere de inima la fiecare greseala a sa… si au fost atatea… Mai sa-mi dea lacrimile vazandu-l atat de deznadajduit la final. Cred ca si-a recapatat totusi putin increderea in sine cand a vazut ca, datorita punctajului foarte bun de la programul scurt, a putut obtine medalia de argint… si in fond, chiar si Patrick Chan, despre care se tot zice ca-i marele profesionist si fabulos, tot a cazut de vreo patru ori intr-o competitie anterioara. Macar micutul japonez are putina experienta… Chiar si asa, a avut totusi cea mai valoroasa combinatie de sarituri din concurs, triplu axel cu triplu tulup, notata cu 15,15 puncte. In plus, a incercat atat cvadruplu tulup, cat si cvadruplu salcov.

3. Tatsuki Machida – JAP – 229,95

Muzica: Firebird – Igor Stravinski

Un nou japonez foarte bine pregatit la orizont! Nu l-as fi vazut pe podium, pana la acest program. A avut o coreografie foarte interesanta, pare-se ca este meritul lui Stephane Lambiel🙂 .

„In evolutia de astazi, nu am fost perfect, dar am putut sa patinez destul de bine cu ajutorul spectatorilor. M-au impins de la spate si am putut sa castig prima mea medalie la Grand Prix.” – Machida.

4. Konstantin Menshov – RUS – 212,53

Muzica: Allegro, Rose, Night Run – Rene Aubry

5. Jeremy Abbott  – SUA – 211,35

Muzica: Bring Him Home – Steven Jamail

Nu a fost o zi prea fericita nici pentru Jeremy. Doar locul 8 pentru programul liber.

6. Michal Brezina – CEH – 209,67

Muzica: The Untouchables (soundtrack) – Ennio Morricone

7. Armin Mahbanoozadeh – SUA – 203,65

Muzica: Doctor Who -Murray Gold

8. Tomas Verner – CEH – 197,36

Muzica: It Ain’t Mean a Thing If It Has No Swing – Duke Ellingtonn & Louis Armstrong; La Vie En Rose; Sing, Sing, Sing

9. Douglas Razzano  – SUA – 187,73

Muzica: The Queen Symphony – Tolga Kashif

10. Alexander Majorov – SUE – 182,42

Muzica: Life Begins Again – Afro Celt Sound System

Proba de perechi

1. Tatiana Volosozhar & Maxim Trankov – RUS – 195,07

Muzica: Violin Muse – Ikuko Kawai, bazat pe Partita for Violin No. 2 de Johann Sebastian Bach si Chaconne de Tomaso Vitali

Un program frumos din partea rusilor, o medalie asteptata, dar totusi o evolutie putin dezamagitoare. Imi pare neobisnuit din partea lor sa greseasca si sa nu stapaneasca elementele tehnice. Si totusi au avut din nou greseli. Astept sa ii vad perfecti la europene, caci vor avea desigur pretentii sa ia aurul germanilor mei preferati, Aliona si Robin.

„Am castigat primul nostru Grand Prix in acest sezon. Acesta a fost scopul nostru pentru aceasta competitie si am reusit. Suntem putin nefericiti pentru evolutiile nostre, la scurt am avut o greseala si am cazut la o aruncare in programul liber, dar avem timp. Avem timp sa imbunatatim programele si sa devenim tot mai buni”. – Trankov

2. Qing Pang & Jian Tong – CH – 185,16

Muzica: Enigma – Edward Elgar

Eu cred ca perechea chineza a uitat sa evolueze si incepe sa rugineasca. Nu m-au incantat deloc. Totusi ei s-au declarat multumiti si fericiti. Or fi…

 3. Caydee Denney & John Coughlin – SUA – 178,22

Muzica: Phantom of the opera – Andrew Lloyd Webber

Un soundtrack cu care nu ai voie sa dai gres. Mi-a placut programul lor, in special triplul twist deosebit de inalt si precis.

4. Vanessa James & Morgan Cipres – FR – 167,66

Muzica: Pearl Harbour (soundtrack) – Hans Zimmer

Alegere foarte inspirata a muzicii, li se potriveste foarte bine. Mi-au placut si ei.

5. Marissa Castelli & Simon Shnapir – SUA – 164,19

Muzica: Payadora – Julian Plaza

6. Gretchen Donlan & Andrew Speroff – SUA – 131,26

Muzica: Sleeping Beauty – Peter I. Tchaikovski

7. Danielle Montalbano & Evgeni Krasnopolski – ISR – 119,02

Muzica: Phantom of the Opera – Andrew Lloyd Webber

Proba feminina

1. Ashley Wagner – SUA – 188,37

Muzica: Samson and Delilah – Camille Saint-Saens

2. Christina Gao – SUA – 174,25

Muzica: Libertango – Astor Piazzolla

3. Adelina Sotnikova – RUS – 168,96

Muzica: At Last Blues, Burlesque (soundtrack)

4. Valentina Marchei – IT – 158,79

Muzica: The Artist (soundtrack) – Ludovic Bource

5. Haruka Imai – JAP – 157,72

Muzica: Divertiment – Wolfgang A. Mozart

6. Mae Berenice Meite – FR – 155.95

Muzica: Abou Simbel, Hassan Prince du Desert from Zafara – Laurent Perez Del Mar, Yulunga, Serpent’s Egg – Dead Can Dance, Belphegor (soundtrack)

7. Alena Leonova – RUS – 153,49

Muzica: Poeta en la mar – Vincente Amigo

8. Viktoria Helgesson – SUE – 144,85

Muzica: Spellbound Concerto – Miklos Rozsa

9. Rachael Flatt – SUA – 136,09

Muzica: The Firebird – Igor Stravinski

10. Sarah Hecken – GER – 134,09

Muzica: Awakening – Secret Garden; Breath and Life – Audiomachine

Proba de dans

1. Meryl Davis & Charlie White – SUA – 176,28

Muzica: Notre Dame de Paris – Richard Cocciante

2. Ekaterina Bobrova & Dmitri Soloviev – RUS – 159,95

Muzica: Man With a Harmonica – Ennio Morricone (remix  Appollo 44); Tosca – Giacomo Puccini (aranjament modern)

3. Kaitlyn Weaver & Andrew Poje – CAN – 157,32

Muzica: Humanity in Motion – Nathan Lanier

4. Lynn Kriengkrairut & Logan Giulietti-Schmitt – SUA – 141,41

Muzica: Turning Tables – Adele; Rumour Has It – Adele

5. Nelli Zhiganshina & Alexander Gazsi – GER – 132,57

Muzica: Tore My Heart – Oona; Et Maintenant – Jean-Marc Zelwer; Rama Lama – Roisin Murphy

6. Lorenza Alessandrini & Simone Vaturi – IT – 125,74

Muzica: „The Artist” soundtrack – Ludovic Bource

7. Anastasia Cannuscio & Colin Mcmanus – SUA – 122,37

Muzica: Comanche – The Revels; Please, Mr. Jailer – Rachel Sweet; Jailhouse Rock

3 thoughts on “Skate America 2012 – LP

  1. Multumesc!🙂 Oricum, fac intotdeauna pe naiba in patru si tot gasesc, doar ca mai greu cu internetul meu… Am modem si merge intr-un stil tragic, mai ales la videoclipuri.
    Doar cand ma mai nimeresc pe netul vecinilor, mai am sanse de vazut, de dld cate ceva etc.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

