Bucuria lucrurilor simple [2]

Eram cu Pingu cand s-a apropiat de mine. Peste doar cateva minute a vrut sa plece, dar nu inainte de a face un pas inapoi si a-mi face un semn cu mana, sa imi intorc privirea, pentru a-mi spune cateva cuvinte, cu cel mai serios chip pe care il putea avea:

„- Esti draguta!”… se aude glasul dulce al unei fetite de vreo sapte anisori🙂

Nu stiu ce a facut-o sa ma complimenteze astfel, poate sa fi fost zambetul larg pe care i l-am afisat atunci cand am auzit-o intreband la un bar, impreuna cu prietenele sale la fel de micute, daca are frisca pentru prajituri😆

I-am multumit in fata, pentru compliment… si in gand, pentru ca mi-a facut ziua mai frumoasa🙂

One thought on “Bucuria lucrurilor simple [2]

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

