Cat de bune au fost pronosticurile mele pentru Skate America

Spuneam inainte de inceperea competitiei Skate America de weekendul trecut cum cred eu ca vor arata podiumurile cu medaliati. O parte dintre patinatori mi-au facut reale surprize, pe cand altii au fost exact cum ma asteptam: in forma si in top.

Proba masculina – Am fost sigura ca Yuzuru va face o surpriza placuta tuturor si va impresiona la acest Grand Prix, fara sa mai iau in calcul experienta mai mare a lui Kozuka. Totusi, Yuzuru nu m-a dezamagit, intrucat a catigat programul scurt si a doborat chiar si un record mondial, de cel mai bun punctaj obtinut vreodata la PS 🙂

  • Cum am zis: 1.Yuzuru Hanyu, 2. Takahiko Kozuka, 3. Jeremy Abbott
  • Cum a fost: 1. Takahiko Kozuka, 2. Yuzuru Hanyu, 3. Tatsuki Machida

Proba feminina – Alena a fost cea mai neasteptata dezamagire de la aceasta competitie. Va reveni insa, cu siguranta, la urmatoarele concursuri.

  • Cum am zis: 1. Ashley Wagner, 2. Alena Leonova, 3. Adelina Sotnikova
  • Cum a fost: 1. Ashley Wagner, 2. Christina Gao, 3. Adelina Sotnikova

Proba de perechi – Muhahaah!

  • Cum am zis: 1. Tatiana Volosozhar & Maxim Trankov; 2. Pang Qing & Jian Tong; 3. Caydee Denney & John Coughlin
  • Cum a fost: 1. Tatiana Volosozhar & Maxim Trankov; 2. Pang Qing & Jian Tong; 3. Caydee Denney & John Coughlin

Proba de dans – Cred ca aici vor urma multe rasturnari de situatie, pe parcursul sezonului, in privinta locurilor 2 si 3 🙂

  • Cum am zis: 1. Meryl Davis & Charlie White; 2. Kaitlyn Weaver & Andrew Poje; 3. Ekaterina Bobrova & Dmitri Soloviev
  • Cum a fost: 1. Meryl Davis & Charlie White; 2. Ekaterina Bobrova & Dmitri Soloviev, 3. Kaitlyn Weaver & Andrew Poje

In concluzie… Not that bad 🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

