Cum sa iti faci un suport pentru bijuterii

Va scriu cu mainile putin manjite de oja verde-mova-neagra, dar cu inima plina de bucurie si cu zambetul pe buze.

Tocmai am terminat primul meu proiect serios de „do it yourself”. Nici macar nu-l planuiam, dar cum era nevoie de un suport pentru lantisoare de muulta vreme si cum intamplator am gasit prin curte exact ce imi trebuia… am trecut frumusel la mesterit.

Cautand cu totul altceva, am dat peste un suport de polonice, linguri si alte cele, scos din uz. Aruncat si cam uratel asa, mi-a starnit din prima secunda atentia si am stiut ca e perfect pentru lantisoarele mele, vesnic incurcate si intortocheate. L-am curatat, l-am aranjat si am trecut la vopsit… cu oja 😀 caci alte vopsele nu aveam. Negru, verde si mov. Planuiam sa il fac mai colorat si mai vesel, insa pana la urma am ramas doar la cele trei culori… caci ojele astea erau mai ieftine. N-o sa-mi stric eu chiar ojele de la Rimmel London si Essence pe o incercare 😀

Incercarea s-a dovedit insa un succes, caci sunt tare incantata de noua „casuta” a lucrusoarelor mele… si de acum pot spune cu adevarat: la cat mai multe ca doar am unde le pune! 😆

Si alaturi de fratele mai mare, suportul pentru cercei:


10 gânduri despre „Cum sa iti faci un suport pentru bijuterii

  1. Foarte bine, bravo.
    Eu am cateva cutii frumoase de bijuterii, dar in afara de inele si cerceii mici, nu pot spune ca sunt multumita de cum imi tin micuta colectie de coliere si cercei. Am gasit insa o solutie pentru cerceii cu „urechiuta”: o cutie mica pe marginea careia stau agatati. Nu e la fel de original ca al tau si nici la fel de practic, dar e mai bine decat sa stea aruncate intr-o cutie.

    Ce norocoase suntem sa ne putem pune in fiecare zi alta pereche de cercei si alte siraguri de margele!

    • Multumesc!
      Cutii aveam si eu, ba primite, ba cumparate, dar nu prea imi erau la indemana bijuteriile. Plus ca in privinta bratarilor, inelelor e mai usor, dar in privinta lantisoarelor era un chin, oricat le asezam si despleteam, tot incurcate ajungeau, stand stranse. Voiam neaparat un suport inalt, doar pentru ele… Iar suporturile acelea in forma de manechin, existente peste tot, nu prea m-au convins ca merita cumparate. Asa a aparut noul suport… mai colorat si mai „made with love” decat manechinul din magazin 😀
      Asa este, chiar de ne mai plangem noi fetele de soarta noastra, pana la urma parca tot mai plictisitoare e cea a baietilor :))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

