Pronosticurile mele pentru Skate Canada 2012

S-a dat startul de o saptamana la seria weekendurilor nebune, cand totul se invarte (aproape) numai in  jurul patinajului artistic, asa ca inaintam cu pasi repezi spre cea de-a doua competitie din seria Grand Prix si anume Skate Canada.

A inceput sa imi placa treaba asta cu pronosticurile, asa ca tind sa cred ca va deveni obisnuinta 😀

Cum cred eu ca vor arata podiumurile in Canada:

  • Proba masculina: 1. Patrick Chan (desi nu este intr-o forma foarte buna, e al naibii de norocos si mereu pregatit sa imi faca in ciuda, imi pare 😆 ); 2. Nobunari Oda; 3. Javier Fernandez. (Desi cred si sper ca si Florent Amodio va face o figura frumusica.)
  • Proba feminina: 1. Akiko Suzuki; 2. Elizaveta Tuktamysheva; 3. Ksenia Makarova
  • Proba de dans:1. Tessa Virtue & Scott Moir (100%); 2. Anna Cappellini & Luca Lanotte (99,9 %); 3. Ekaterina Riazanova & Ilia Tkachenko
  • Proba de perechi: 1. Aliona Savchenko & Robin Szolkowy (100%); 2. Meagan Duhamel & Eric Radford; 3. Stefania Berton & Ondrej Hotarek

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

