Cat de bune au fost pronosticurile mele pentru Skate Canada 2012?

Proba de perechi

  • Cum am zis: 1. Aliona Savchenko & Robin Szolkowy; 2. Meagan Duhamel & Eric Radford; 3. Stefania Berton & Ondrej Hotarek.
  • Cum a fost: 1. Aliona Savchenko & Robin Szolkowy; 2. Meagan Duhamel & Eric Radford; 3. Stefania Berton & Ondrej Hotarek.

Proba masculina

  • Cum am zis: 1. Patrick Chan, 2. Nobunari Oda, 3. Javier Fernandez
  • Cum a fost:  1. Javier Fernandez, 2. Patrick Chan, 3. Nobunari Oda

Am nimerit toti ocupantii podiumului, dar fiecare pe cate un loc diferit. Sincer, este una dintre acele dati cand ma bucur nespus de mult ca nu am avut dreptate!

Proba feminina

  • Cum am zis: 1. Akiko Suzuki; 2. Elizaveta Tuktamysheva; 3. Ksenia Makarova.
  • Cum a fost: 1. Kaetlyn Osmond, 2. Akiko Suzuki, 3. Kanako Murakami.

Well, aici am avut dreptate doar in privinta lui Akiko, intr-o oarecare masura. A ocupat podiumul, dar pe o pozitie mai joasa… desi a castigat programul liber si a avut cea mai frumoasa prestatie!

Proba de dans

  • Cum am zis: 1. Tessa Virtue & Scott Moir;  2. Anna Cappellini & Luca Lanotte; 3. Ekaterina Riazanova & Ilia Tkachenko.
  • Cum a fost: 1. Tessa Virtue & Scott Moir;  2. Anna Cappellini & Luca Lanotte; 3. Ekaterina Riazanova & Ilia Tkachenko.

Am cam zapacit eu podiumurile probelor individuale, dar am potrivit totul la fix la probele de dans si perechi🙂. Sa inceapa urmatoarea competitie!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

