Felicitari tridimensionale handmade – Atelierul 1

Am scris pe site-ul Romania pe blog, in urma cu cateva zile, despre proiectul Felicitari tridimensionale handmade, organizat de doamna bibliotecar Leonica Roman. Am aflat destul de tarziu despre el, caci dupa cum se fac de regula lucrurile in orasul nostru, mai nimic din cele bune nu se promoveaza suficient.

Am trimis un mail si am avut bucuria sa aflu a doua zi ca ma aflu si eu pe lista celor 15 persoane care vor  avea ocazia sa invete din experienta doamnei Leo in domeniul felicitarilor tridimensionale si vor putea sa isi descopere si ele maiestria mainilor, dupa cum spune chiar sloganul acestui proiect.

Ieri am fost la primul atelier, din cele sapte, care se vor organiza pe parcursul a sase luni. Am ajuns devreme la intalnire si asa ca am mai ratacit o vreme prin biblioteca si mi-am si gasit niste carti foarte interesante numai bune de luat acasa si rasfoit.

La ora stabilita, am urcat la etajul  1 al bibliotecii pentru a face cunostinta cu cei cu care ma voi intalni pana prin luna martie, cand vom avea festivitatea de inchidere a activitatilor. Numai doamne si domnisoare, toate prietenoase si amabile. In frunte cu doamna Leo, coordonatorul proiectului! Un om cu un suflet cat o mie.

Am descoperit ca fiecare aveam deja un loc stabilit, unde am gasit pregatite un ecuson cu numele nostru, un pliant cu toate activitatile pe care le vom desfasura in cadrul proiectului si desigur instrumentele cu care vom incepe sa ne acomodam inca prima zi: cutter, aracet, rigla… o placa de fainta… 😀 Toate intr-un decor frumos de toamna, cu dovleci si gutui, cu frunze colorate si desigur felicitari tridimensionale minunate.

Am petrecut doua ore relaxante, in compania unor doamne cu povesti de viata foarte interesante, de la care sunt sigura ca voi avea multe de invatat. Am plecat cu inima plina de optimism si bucurie.

Vom realiza lucruri marete impreuna 🙂

Ps: V-as atasa si cateva poze realizate in timpul atelierului, daca nu mi-ar merge atat de tragic internetul. Ramane pe data viitoare, cand vom intra cu adevarat in lumea felicitarilor.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

