Pronosticurile mele pentru Cupa Chinei 2012

In doar cateva ore va incepe cea de-a treia competitie de patinaj artistic din seria Grand Prix. Patinatorii isi vor putea etala noile programe in perioada 2-4 noiembrie, in Shanghai, la Cupa Chinei.
Acestea sunt predictiile mele pentru podiumurile din weekendul ce urmeaza:

  • Proba masculina: 1.Daisuke Takahashi (can’t wait to see him! ♥); 2. Tatsuki Machida; 3. Brian Joubert (cu dubii in cazul francezului).
  • Proba feminina: 1. Mao Asada; 2. Kiira Korpi; 3. Mirai Nagasu.
  • Proba de perechi: 1. Yuko Kavaguti & Alexander Smirnov; 2. Qing Pang & Jian Tong; 3. Kirsten Moore-Towers & Dylan Moscovitch
  • Proba de dans: 1. Nathalie Pechalat & Fabian Bourzat; 2. Kaitlyn Weaver & Andrew Poje; 3. Ekaterina Bobrova & Dmitri Soloviev. Va fi o competitie extrem de interesanta in proba de dans, toate cele trei perechi au evoluat, sper totusi ca Nathalie si Fabian sa nu intampine dificultati in castigarea medaliei de aur.

2 gânduri despre „Pronosticurile mele pentru Cupa Chinei 2012

    • Imi placea si mie pronosticul meu, dar se pare ca lucrurile s-au cam dat peste cap de data aceasta 😀
      In cazul probei de dans, am dubii in cazul lui Nath si Fabian doar cand sunt in competitie Tessa Virtue & Scoot Moir sau Meryl Davis & Charlie White. In rest, aurul este al francezilor!
      Sa nu se inteleaga ca nu as fi fan al rusilor E.B & D.S. sau al canadienilor K.W. & A.P., imi sunt chiar foarte dragi, dar ii ador pe francezi si au ajuns la un nivel la care doar cele doua perechi mentionate mai sus ii pot invinge. Cred eu 🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

