Pronosticurile mele pentru Cupa Chinei, date peste cap

Proba masculina 

  • Cum am zis: 1.Daisuke Takahashi 2. Tatsuki Machida; 3. Brian Joubert.
  • Cum a fost: 1.Tatsuki Machida; 2. Daisuke Takahashi; 3. Sergei Voronov.

Brian Joubert s-a retras, Daisuke a gresit cvadruplele in programul liber… ce sa iasa? Un top ciudat si de necrezut. Lovely Daisuke invins de Tatsuki? Trebuie sa mai citesc de cateva ori sa imi vina sa cred!

Proba feminina 

  • Cum am zis: 1. Mao Asada; 2. Kiira Korpi; 3. Mirai Nagasu.
  • Cum a fost: 1. Mao Asada; 2. Julia Lipnitskaia; 3. Kiira Korpi.

Mao, dupa cum am crezut, a plecat cu o medalie de aur. Kiira, o pozitie mai jos… Si apoi o pustoaica de 14 ani. Julia. Surpriza!

Proba de perechi 

  • Cum am zis: 1. Yuko Kavaguti & Alexander Smirnov; 2. Qing Pang & Jian Tong; 3. Kirsten Moore-Towers & Dylan Moscovitch.
  • Cum a fost: 1. Qing Pang & Jian Tong; 2. Yuko Kavaguti & Alexander Smirnov; 3. Ksenia Stolbova & Fedor Klimov.

Pare-se ca perechea chineza nu a ruginat chiar pe cat credeam… sau sa fi fost publicul de acasa care i-a impins de la spate? Cum o fi, cum n-o fi, au pierdut rusii aurul. De data asta.

Proba de dans

  • Cum am zis: 1. Nathalie Pechalat & Fabian Bourzat; 2. Kaitlyn Weaver & Andrew Poje; 3. Ekaterina Bobrova & Dmitri Soloviev.
  • Cum a fost: 1. Nathalie Pechalat & Fabian Bourzat; 2. Ekaterina Bobrova & Dmitri Soloviev; 3. Kaitlyn Weaver & Andrew Poje.

Yey! Primul loc la dans mi-am dorit cel mai mult sa fie precum am prezis. Acesta a fost, in schimb celelalte doua medaliate au fost inversate. Intocmai ca la Skate America. Pe atunci am fost totusi convinsa ca perechea canadiana este putin mai buna. Hmm, poate ca am subestimat schimbarea si progresul rusilor.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

