Evaluarea prognosticurilor mele pentru Cupa Rusiei 2012

Proba de
perechi

  • Cum am zis:  1. Tatiana
    Volosozhar & Maxim Trankov; 2. Vera Bazarova & Yuri
    Larionov; 3. Caydee Denney & John Coughlin.
  • Cum a fost:  1. Tatiana
    Volosozhar & Maxim Trankov; 2. Vera Bazarova & Yuri
    Larionov; 3. Caydee Denney & John Coughlin.

Totul bine si frumos pe frontul asta.

Proba
feminina

  • Cum am zis: 1. Adelina Sotnikova,
    2. Kanako Murakami, 3. Kiira Korpi.
  • Cum a fost: 1. Kiira Korpi, 2.
    Gracie Gold, 3. Agnes Zawadzki.

Am prevazut o medalie pentru Kiira
si asa a fost. Ma bucur ca nu am prevazut-o corect si ca astazi ne-a
zambit de pe prima treapta a podiumului. Cat despre Kanako, a lipsit
atat de putin ca sa ia si ea o medalie. Mai putin de un punct.

Proba de
dans

  • Cum am zis: 1. Tessa Virtue
    & Scott Moir; 2. Maia Shibutani & Alex Shibutani; 3.
    Elena Ilinykh & Nikita Katsalapov.
  • Cum a fost: 1. Tessa Virtue
    & Scott Moir, 2.  Elena Ilinykh & Nikita
    Katsalapov, 3. Victoria Sinitsina & Ruslan
    Zhiganshin.

Poate ca daca nu ar fi fost
problemele de sanatate ale lui Alex Shibutani, ar fi fost podiumul asa
cum am crezut initial. In orice caz, ma bucura argintul rusilor Elena si
Nikita.

Proba
masculina

  • Cum am zis: 1. Patrick Chan, 2. Takahiko Kozuka, 3. Nobunari
    Oda.
  • Cum a fost: 1. Patrick Chan, 2. Takahiko Kozuka, 3. Michal
    Brezina.

Nobunari Oda s-a pierdut pe drum.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

