Vorba ‘ceea: „mamaliga stii sa faci?”

Toate fetele au auzit macar o data in viata lor cum ca daca stii sa faci mamaliga, gata, esti numai buna de maritat. Vorba de pe vremea bunicilor, strabunicilor, cine mai stie?

Eh, eu am invatat de vreo cateva luni cum se face vestita doamna, chiar daca nu imi iese inca intocmai ca la carte. Ba uit o tura sa pun sare, ba o tura imi iese cam franjurata…(dar cel putin nu imi iese niciodata cu cocoloase). Deh… daca nu s-a nascut omul perfect, de ce s-ar fi creat mamaliga perfecta?

Revenind, cum spuneam, mamaliga am invatat sa fac… de nevoie. Intr-o zi cand aveam o pofta maxima de lapte fiert cu mamaliguta si nu avea cine sa imi faca. Cand colo ce sa aud intr-o seara? Tata, pe un ton glumet, desigur, imi spune ca trebuie sa mai invat sa pun si muratari si abia atunci sunt buna de maritat.

Din pacate sau din fericire, muraturile pe anul asta au fost deja puse de mama… asa ca ramane pe anul viitor sa vedem… invat, nu invat? Ma marit, nu ma marit? 😆

2 gânduri despre „Vorba ‘ceea: „mamaliga stii sa faci?”

    • A vrut sa fie sigur ca nu ratezi lectia cea mai importanta :))
      Eu una stiam teoria, in practica nu pusesem insa, caci erau mereu aproape mama si sora mai mare pentru toate preparatele clasice… eu ma aventuram doar cu retete din reviste. Silly me… caci a venit si momentul cand n-a mai fost mama langa mine si a trebuit sa invat singura toate cele clasice 🙂 (bine, tot cu sfaturile mamei, dar prin telefon, de la multi km distanta).

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

