Evalurea pronosticurilor mele pentru Trofeul Eric Bompard

Proba masculina:

  • Cum am zis: 1. Jeremy Abbott; 2. Florent Amodio; 3. Brian Joubert.
  • Cum a fost: 1. Takahito Mura; 2. Jeremy Abbott; 3. Florent Amodio.

Aveam o banuiala ca ar putea interveni un japonez printre cei numiti de mine, doar ca nu ma asteptam ca acela sa fie Takahito Mura. Jeremy si Florent dupa cum am crezut, unul dupa altul. Iar Brian imediat dupa cei doi, doar ca, din pacate, podiumul are doar 3 locuri 😆

Proba de dans:

  • Cum am zis si cum a fost: 1. Nathalie Pechalat & Fabian Bourzat; 2. Anna Cappellini & Luca Lanotte; 3. Ekaterina Riazanova & Ilia Tkachenko.

Exact cum trebuia sa fie!

Proba de perechi:

  • Cum am zis si cum a fost: 1. Yuko Kavaguti & Alexander Smirnov; 2. Meagan Duhamel & Eric Radford; 3. Stefania Berton & Ondrej Hotarek.

Putin dezamagita de toate cele trei perechi, nu a evoluat nici una fara greseala. Dar podiumul a fost intocmai precum ma asteptam.

Proba feminina:

  • Cum am zis: 1. Ashley Wagner; 2. Christina Gao; 3. Julia Lipnitskaia.
  • Cum a fost: 1. Ashley Wagner; 2. Elizaveta Tuktamisheva; 3. Julia Lipnitskaia.

Ma bucur ca Elizaveta a revenit la o forma mai buna si a castigat o medalie la acest Grand Prix. Christina Gao nu se numara oricum printre preferatele mele :”> .

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

