Evaluarea pronosticurilor mele pentru Finala GP

Cat de greu a venit momentul finalei ISU Grand Prix of Figure Skating si ce repede a trecut odata ajunsi aici! A fost o competitie pe placul tuturor, cu siguranta, caci am avut parte de crema cremelor, cum se spune, castigatori au fost din toate taberele (europeni, americani, japonezi), iar evolutiile au fost incantatoare.

Surprizele nu au fost multe la numar, caci ne asteptam ca unii patinatori anume sa castige un loc pe podium, dar ce nu stiam era desigur ordinea… intrucat toti sunt talentati, frumosi si pregatiti, se putea intampla orice.

Dintre cei 12 posibili castigatori numiti de mine, doar unul nu a fost pe podium. Restul au castigat medalii, dar unii intr-o alta ordine decat cea pe care am gandit-o eu.

6996_10151179418378450_159760114_n

Proba masculina

  • Cum am zis: 1. Patrick Chan, 2. Yuzuru Hanyu, 3. Daisuke Takahashi.
  • Cum a fost: 1. Daisuke Takahashi, 2. Yuzuru Hanyu, 3. Patrick Chan.

Proba de perechi

  • Cum am zis: 1. Tatiana Volosozhar & Maxim Trankov, 2. Vera Bazarova & Yuri Larionov, 3. Yuko Kavaguti & Alexander Smirnov.
  • Cum a fost: 1. Tatiana Volosozhar & Maxim Trankov, 2. Vera Bazarova & Yuri Larionov, 3. Qing Pang & Jian Tong.

Proba de dans

  • Cum am zis si cum a fost: 1. Meryl Davis & Charlie White, 2. Tessa Virtue & Scott Moir, 3. Nathalie Pechalat & Fabian Bourzat.

Proba feminina

  • Cum am zis: 1. Ashley  Wagner, 2. Mao Asada, 3. Akiko Suzuki.
  • Cum a fost: 1. Mao Asada, 2. Ashley Wagner, 3. Akiko Suzuki.

Ce nu mi-a placut la aceasta finala a fost dezinteresul televiziunilor. Avem vreo 10 posturi de sport din cate stiu eu: eurosport 1 si 2, digisport 1,2,3, dolce sport 1 si 2, gsptv, sport.ro si care or mai fi. Doar Eurosport s-a deranjat sa dea o farama de patinaj. Nu prea mult ca e daunator si, in plus, e prea ocupat cu snooker si poker. Pe bune acum, cati fani pot avea si cat de importante sa fie minunile astea doua de „sporturi”??!

2 gânduri despre „Evaluarea pronosticurilor mele pentru Finala GP

  1. asa este, din pacate …patinajul este marginalizat, nu prea este difuzat…stii cumva cand este campionatul european si mondial de patinaj? multumesc

    • Campionatul European se va desfasura in perioada 21-27 ianuarie, iar Campionatul Mondial intre 10-17 martie.
      Indata ce vor fi anuntate mai multe informatii despre transmiterea la tv a celor doua competitii, voi revine cu detalii intr-un articol 🙂 Si sper sa am ce anunta, sa trateze macar campionatele cu putin respect!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

