Happy anniversary with WordPress!

Asa m-a intampinat blogul meu astazi! Cu mesajul: „You registered on WordPress.com 3 years ago! Thanks for flying with us. Keep up the good blogging!”

In timp ce eu, ca o zapacita ce sunt, uitasem cu desavarsire!

In realitate, eu ar trebui sa ii multumesc wordpressului pentru ca a devenit „acasa” pentru toate gandurile, bucuriile si tristeturile mele. Asa sper sa si ramana, caci mi-am propus sa ma insoteasca inca vreo 10 ani de acum inainte, astfel incat sa ajungem sa povestim despre rochii de mireasa, despre serbari de gradinita si toate celelalte nenumarate evenimente memorabile🙂

La multi ani Inside these lines!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

