Lista de rezolvat – varianta craciuneasca

Sunt o fana a listelor. Este amuzant si totodata util sa mentii totul organizat sub forma unor liste pe hartie, pe blog… sau chiar ambele🙂. Imi fac liste cu dorinte, lista cu monedele din colectie, lista cu toate cartile din biblioteca, lista cu toate cartile pe care nu le am in biblioteca, dar le vreau in viitorul apropiat etc.

Cum Craciunul este aproape si timpul incepe sa treaca tot mai repede in ultimele zile de pregatiri, era musai sa notez si lucrurile ce au ramas de facut pana cand sarbatorile ne vor bate la usa.

  • felicitari handmade pentru cei dragi – la acest capitol am inceput deja munca. De vreo doua seri stau cu servetele langa mine, in stanga si in dreapta. In stanga pentru nasul meu racit, in dreapta pentru a sterge siliconul nedorit.
  • cadouri pentru cei de departe – cumparate deja, necesita ambalare, fundite si off they go!
  • vizita la centrul de batrani, impreuna cu doamnele din proiectul „Felicitari tridimensionale handmade”
  • bucatarit cu mama – turte de Craciun, sarmalute, carnati, prajituri, placinte si alte bunatati
  • sa nu cedez ispitelor dulci – am tinut tot postul pana acum, sper sa nu dau gres chiar in ultimele zile cand o sa miroase toata bucataria numai a lucruri interzise😀
  • colinde – ascultat si cantat. Incepem voios joi, cu miniconcertul Corului de Muzica Bizantina „Ortodoxia”, care va canta la vernisarea expozitiei de felicitari!
  • alti oameni de zapada, sa tina companie celui facut in prima zi dupa ninsoare   (primul s-a topit deja) – pentru ca mai nou Robi vrea o familie intreaga de oameni de zapada🙂
  • manichiura cu braduti. Momentan am cu oameni de zapada. Un pic rahitici ei asa de fel caci n-am mare talent la desen, dar simpatici si amuzanti, va asigur😆
  • ornamente handmade
  • impodobirea casei
  • impodobirea bradului – incerc sa ma tin tare, sa il fac cat mai tarziu. Imi place sa respect traditia si sa il fac abia in ajun, dar presimt ca anul acesta va fi facut cu o zi, doua mai inainte. Nu, nu este dupa cum bate vantul, dar este dupa cum ma bate la cap nepotelul meu care devine tot mai nerabdator de la o zi la alta😆
  • pregatiri pentru Mos Craciun
  • cadouri, cadouri, cadouri! – de primit si de daruit😀
  • kissing under the mistletoe :”>
  • si printre toate astea, cat mai multe poze!

Oh, how I love Christmas! ♥

149392912608820358_KVlrfT2g_c

7 thoughts on “Lista de rezolvat – varianta craciuneasca

    • Imi pare rau. Sunt lucruri mici, dar care, adunate, ne aduc atata bucurie! Sper totusi, atat cat se poate, sa iti faci macar singura, in compania lui Didi, un „merry little Christmas”, caci stiu ca iti place aceasta sarbatoare la fel de mult ca si mie🙂

  1. Sant maniac al listelor, mereu sant singurul din supermarket care umbla besmetic cu lista printre rafturi😀 iar pe blog am lista cu cartile citite si lista cu cele pe care as vrea sa le citesc dar nu gasesc pe nimeni sa mi le imprumute :)… Chiar nu credeam sa mai cineva care are mania listelor !😀😀

    • Hehehe, se mai gaseste cate o persoana, doua… Si o verisoara de-a mea are mania asta. Intr-o vreme, cand a locuit cu mine, sa fi vazut liste peste liste pe capul noastru, Doamne Doamne!!😆
      E intotdeauna dragut cand gasesti pe cineva cu exact acelasi fix ca si tine🙂

    • Un destul de mare procent este inca nerezolvat si in cazul meu, asa ca daca tot a trecut panica apocalipsei, sa inceapa si panica de Craciun zic :))))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

