Prima mea expozitie :D

Maine, 20 decembrie 2012, ora 14:00, la sediul central al Bibliotecii Judetene „V.A. Urechia” Galati, in Sala „Mihai Eminescu” va avea loc vernisajul expozitiei „Primele mele felicitari tridimensionale”. 

Felicitarile expuse sunt realizate in timpul atelierelor din cadrul proiectului „Felicitari tridimensionale handmade”, de catre cele 15 participante, care si-au descoperit maiestria mainilor sub coordonarea atenta a doamnei Leonica Roman. Printre mandrele participante ma numar si eu 🙂

Expozitia este deschisa publicului la etajul I al sediului central, in foaierul salii de lectura „Mihai Eminescu”, in perioada 20 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013.

La vernisarea expozitiei vom avea parte si de un miniconcert de colinde sustinut de Corul de Muzica Bizantina „Ortodoxia”.

32421_253022464825509_1435109472_n

4 gânduri despre „Prima mea expozitie :D

  1. Superb de tot !
    Felicitari sincere !
    Mi-ar fi placut tare mult sa le pot vedea si eu 🙂
    daca cumva filmeaza cineva la eveniment si apare pe YouTube
    te rog sa pui pe blog filmuletzul ! 🙂

    • Multumesc frumos! >:D<
      Avem si filmare, dar nu stiu exact cand o vom primi de la doamna coordonator. Din pacate, cu fotografiatul au fost probleme, caci as fi pus macar cateva poze. Eu am facut cateva, desigur, dar mai putin profesioniste. O sa scriu curand despre asta si cred ca voi ilustra totusi cu cateva imagini. Numai sa imi gasesc timp printre toate treburile craciunesti 😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

