Cadourile de Craciun nu se gasesc doar sub brad

… iar asta este valabil pentru oricine, in general, dar in mod deseobit pentru iubitorii de patinaj, Craciunul acesta🙂 Dupa cum stiti deja, eu ma incadrez de minune in aceasta categorie.

Primul cadou a venit a doua zi de Craciun, din partea lui Evgeni Plushenko. Nu am vazut Campionatul National de patinaj din Rusia, dar am aflat ca a castigat cel de-al 10-lea titlu national!

Al doilea cadou a venit a treia zi de Craciun cand, intamplator, dand raita prin toate programele tv, am dat peste Transilvania Look Tv (pe care de altfel nu l-am urmarit niciodata).

Reatie: PATINAJ! Uhuhuhu! Ice Christmas Gala, Torino, 2012!! Dublu uhuhuhu! Evgeni Plushenko, Stephane Lambiel, Irina Slutskaya, Elvis Stojko! Cvadruplu uhuhuhu!!!!😀 Ati inteles voi, nebunie mare. Sa nu mai miste nimeni, sa nu mai vorbeasca nimeni, trebuie sa-mi iau doza de patinaj! Si am avut noroc sa prind gala chiar de pe la inceput, asa ca am avut parte de aproape doua ore de spectacol, in compania unor legende ale patinajului mondial. Pe langa cei mentionati mai sus, au mai fost prezenti Tatiana Totmianina & Maxim Marinin, Laura Lepisto, Elena Ilinykh & Nikita Katsalapov, Margarita Drobiazko & Povilas Vanagas, Nicole Della Monica & Matteo Guarise, Shining Blades (patinaj sincron).

Gala a avut loc pe 26 decembrie, in Palavela din Torino (pe care e musai sa o vad… candva!), dar a fost transmisa astazi si la noi (printr-o minune)!

FELICITARI TRANSILVANIA LOOK TV. I HEART YOU😀

 

6 thoughts on “Cadourile de Craciun nu se gasesc doar sub brad

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

