5 Things I Currently Love

1. O cana de ceai cald… dimineata, la pranz si/sau seara :).

tea_love_by_turquoisegrrrl-d49znlo
2. Oamenii de zapada. I-am avut chiar si pe unghii 🙂

Snowman3. Winter nails. Iarna asta am incercat mai multe modele ca niciodata. Fulgi, braduti, oameni de zapada, cadouri etc. Nu ies toate perfect, caci nu am avut nicicand cine stie ce rabdare apostoleasca, dar, ca orice lucru facut cu dragoste, ies simpatice si categoric inveselesc atmosfera geroasa 🙂

tumblr_mf6jteedtp1rnhyo8o1_5004. Sosete colorate, groase si calduroase

tumblr_mffijzsAsx1ri55nuo1_5005. Luminile de Craciun. Prin oras, pe la ferestrele caselor, acasa… oriunde 🙂

67685_393293777418721_1321245076_n

2 gânduri despre „5 Things I Currently Love

  1. 1. Eu beau cam 1 litru si jumatate de ceai pe zi. Deci te aprob. 😀
    2. Sper sa mai ninga macar odata, sa fac si eu un om de zapada. N-am mai facut asta din copilarie. :((
    3. Unghiile …superbe! Iata ca nu-mi place doar oja neagra :))
    4. Sosetele-s una din pasiunile mele. Numai ca le pierd :))
    5. Ce-ar fi Craciunul fara lumini? :X

    • Ar fi indicat sa maresc si eu doza zilnica de ceai. Si mai indicat ar fi sa incep sa consum si ceaiul din codite de cirese pentru problemele mele cu rinichii, dar el troneaza frumos de vreo 2 luni in bucatarie, in timp ce cutiile de langa el cu fructe de padure si alte minuni se schimba in permanenta 😀
      Zapada si eu mai vreau. Trebuie sa fac familie de oameni de zapada, i-am promis nepotelului! Presimt ca va veni exact cand nu trebuie, in ianurie, la mijloc, cand dau de permis!! 😦

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

