Albina la volan… Coming soon!

De mai bine de o saptamana  majoritatea timpului liber a fost masurat in x ore de facut chestionare. Greselile soferilor intalniti de Pingu in trafic le clasificam toate in motive pentru suspendarea exercitarii dreptului de a conduce, retinerea certificatului de inmatriculare, retinerea permisului de conducere. Problemele masinii lui Pingu mi-erau explicate pe indelete, pentru a ma folosi apoi de informatiile proaspat invatate in rezolvarea intrebarilor de mecanica. Si ce urata treaba sa invete o albina mecanica!

Dektopul laptopului plin de iconite cu tot felul de chestiuni auto. Halal desktop de fata. Agenda plina de desene (rudimentare) cu intersectii. Dirijate, nedirijate, cine are prioritate, cine cedeaza. O adevarata aventura, ce sa mai…

Eh, azi am bagat cartea in sertar, chestionarele le-am dat deoparte, iar emotiile le-am pus in stand by. Am avut destule ieri, cand, dupa numai 4 ore de somn, ma indreptam buimaca si stresata spre politie, la examenul teoretic.

La fel ca toate examenele de pana acum, s-a dovedit a fi mult mai putin tragic (Drama is my middle name) decat mi l-am imaginat eu! 😀 Am luat sala cu 24. Yey for me!

De acum emotii doar pentru traseu… Rugati-l pe Busu de la meteo sa nu anunte pentru miercuri ninsoare, ceata, ploaie… Eventual sa fiu si numai eu pe sosea, ca sa fie totul perfect 😆  Oricum nu stiu daca o sa mai stiu de mine sau de vreme in jumatatea aia de ora. Un fel de  „o fi soare, dar nu-l vad eu”.

De unde atata teama? Pai sa va spun, eu pana acum nu am condus deloc pe timpul iernii. Am terminat orele de condus devreme in noiembrie, pe cand inca nu ninsese… iar cum programarea la examen s-a facut peste abia doua luni, tine-te Loryloo bine… caci…

Iarna cand zapada-i mare

Nu-mi da pace o-ntrebare

Cand m-apropii de rascruce

Sa franez sau sa-mi fac cruce?

Toate ca toate, dar si cand o sa am eu permis, adica in scurt timp (caci eu nu dau miercuri examen, eu IAU miercuri examenul)… sa se gaseasca vreunul istet sa imi spuna mie „tigaie la volan”, dupa obiceiul stramosesc… ca fix cu tigaia din portbagaj o sa faca fruntea lor cunostinta! 😀

2 gânduri despre „Albina la volan… Coming soon!

  1. 😀 Muuuuult succes si multa bafta !!!… Si iti tin si pumnii !
    … Abia astept foto cu albina la volan ! 😀 :D…. Desi … la cat de modesta si secretoasa e albina nu sper sa faca chiar pe bune una ca asta ! :))))))))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

