Elita gangsterilor

                                                                                                                                        Filmul, inspirat din fapte reale, este o cronica a luptei dusa de Departamentul de Politie din Los Angeles impotriva mafiei ce vroia sa stapaneasca orasul in perioada anilor ’40 – ’50.

La propunerea comisarului politiei din LA, unul dintre putinii oameni ai legii neatins de coruptie, o echipa de politisti va declara razboi sefului mafiei, Mickey Cohen (Sean Penn). O mica brigada de politisti ce nu au voie sa isi dezvaluie identitatea si sa se foloseasca de insignele lor, impotriva unui  interlop, cu afaceri ilegale in tot orasul si avand de partea sa cea mai mare parte a politicienilor, judecatorilor, avocatilor si politistilor.

Rezulta actiune cat cuprinde, presarata de momente comice si prestatii  actoricesti valoroase.

Eu l-am vazut la cinema, la alegerea altora, caci asa este cand mergi in grup mare si 2 sunt de o parere, iar 6 de alta. De indata ce am vazut afisul insa, am stiut ca un film cu asa distributie nu poate da gres prea tare. Nu m-am inselat.

Note:  Imdb 7,3, CInemagia 8,4. Nota mea: 8/10.

Distributie: Sean Penn, Ryan Gosling, Emma Stone, Josh Brolin, Nick Nolte

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

