Patinaj artistic: Sezonul 2012 – 2013, Campionatul European

Dublii campioni europeni, Nathalie Pechalat  si Fabian Bourzat, nu isi vor putea apara titlul european la Zagreb, din pricina unei accidentari a lui Fabian, in timpul antrenamentelor.

Cuplul francez si-a anuntat astazi retragerea din Campionatul European de saptamana viitoare, dar se vor intoarce la timp pentru Campionatul Mondial din martie. 

Se pare ca este al doilea an cu ghinion pentru cei doi patinatori, dupa ce la Campionatele Mondiale de anul trecut, Nathalie s-a accidentat la nas si a patinat cu o masca protectoare,  refuzand operatia si neparticiparea la competitia care  le-a adus in final o medalie de bronz.

(… si eu care asteptam campionatul european in primul rand pentru ei!! 😦 )

LATER EDIT: Noo! Inca o retragere importanta de la Campionatul European! Nu vor mai putea participa nici rusii Vera Bazarova si Yuri Larionov, cel din urma suferind o accidentare la un brat. Perechea va fi inlocuita de cuplul Ksenia Stolbova & Fedor Klimov. 😦

6 gânduri despre „Patinaj artistic: Sezonul 2012 – 2013, Campionatul European

  1. Unul din cele mai frumoase sporturi, de ani de zile stau si eu si ma uit si nu ratez nici un campionat sau gala care este transmisa la TV,. Partea trista este ca pe cat de mult imi place, nu am reusit nicioadata sa invat sa patinez :”> Rusine..

    • Te inteleg perfect, caci sunt exact in aceeasi situatie 😀 Si toata lumea se minuneaza… cum pot eu vorbi ore in sir despre patinaj cand nu sunt in stare sa stau nici 10 minute pe gheata fara sa cad? :)))

  2. Si eu ador patinajul, este sportul nr. 1 pe lista preferatelor( atunci cand este vorba de privit la televizor) 🙂 imi vor lipsi dragutii astia, ce ghinionisti!
    Si eu sunt repetenta la capitolul patinat, fara sanse de recuperare, ma gandesc la faptul ca tu, Lory, ai timp, sa nu ratezi sansa!

    • Cred ca le vor lipsi tuturor. Sunt atat de carismatici incat mi-e greu sa cred ca nu ii poate indragi cineva. In plus, erau favoriti la medalia de aur. Imi pare tare rau pentru ei!

      Cat despre noi, timp avem intotdeauna…daca vrem 🙂 Eu sper ca voi invata la un moment dat sa patinez cum trebuie si atunci precis va deveni si modul preferat de relaxare 😀

  3. Ma gandeam ca sunt singura dintre fanii patinajului care nu stie sa patineze! 🙂 Am incercat o data, dar am renuntat. Am un simt al echilibrului foarte slab… Si eu urmaresc de ceva vreme, din 1998 nu ratez nimic, ma scol si noaptea daca e cazul, chiar daca a doua zi dimineata trebuie sa plec la scoala. Pacat pentru Nathalie si Fabien… Eu zic ca acum Anna si Luca au cea mai mare sansa! Sau rusii Bobrova si Soloviev. Ramane de vazut…

    • Se pare ca se mareste clubul fanilor nestiutori 😀
      Prea multe tentative nu am avut nici eu. Poate daca mai insistam, ar fi iesit ceva… Dar cum am mai spus, nu este niciodata prea tarziu!

      Cat despre proba de dans, va fi cu siguranta o lupta mai stransa acum, in lipsa francezilor. Italienii si cele doua perechi de rusi (Bobrova & Soloviev; Ilinykh & Katsalapov) s-au calificat la egalitate de puncte in Finala Grand Prix.
      Pentru castigarea aurului, eu mizez cel mai mult pe italieni. In acest punct al sezonului, ii vad ca fiind cei mai buni europeni, dupa francezi desigur 🙂
      Si cand ma gandesc si la cat de aproape au fost de Tessa Virtue si Scott Moir in programul scurt de la Skate Canada… cred ca va fi o medalie meritata!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

