Mica pauza de la patinaj :D

De miercuri incoace, vad, aud, respir numai patinaj artistic. Nu am vrut sa ratez nimic din Campionatul European si mi-a reusit pana astazi… cand totusi am pierdut cateva evolutii ale baietilor din prima grupa valorica.

Motivul? Aceasta pufosenie adorabila!🙂

Faceti cunostinta cu Otto!

IMG_0107 (2)

PS: Nu este catelusul meu, este al unui prieten… Eu doar m-am jucat putin cu el si am incercat sa ii fac cateva poze. Spun incercat pentru ca Otto este ca argintul viu… nu sta o clipa locului😆

4 thoughts on “Mica pauza de la patinaj :D

  1. Foarte frumos Otto, sa traiasca si sa se faca mare si frumos !
    Cred ca ar trebui sa-ti cumperi si tu un Bichon ca sa iti tina de urat cand pleci cu masina
    la plimbare prin Europa, la albine le plac Bichoni ca sant tare dulci !😀

    • Multumesc. O sa se faca sigur foaarte mare, are parinti husky si ciobanesc😆
      Imi plac bichonii, cui sa nu ii placa niste fiinte asa simpatice?
      … dar cel mai tare tanjesc dupa un saint-bernard😀 Nu prea aduce a caine de albina, daar imi place tare mult si este un caine foarte potrivit pentru familie.

      Momentan am doar un pechinez, de 14 ani, nu este momentul pentru un alt caine, dar cand va fi… este binevenita orice rasa in casa mea. Imi sunt foarte dragi toate animalele in general!
      Daca ar fi dupa mine, as avea o adevarata crescatorie acasa😆

    • E o scumpete!
      L-as fi bagat in buzunar, sa-l iau acasa… din pacate nici nu i-ar fi incaput burta, la cat e de grasun si de blanos, si in plus s-ar fi certat teribil cu Boni a mea😆

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

