Sundays are for lovers [2]

Cuddling cu Pingu, pancakes cu topping de cirese sau dulceata de capsuni si patinaj… gala laureatilor de la Zagreb.

What a lovely way to spend a sunday! 🙂
IMG_0120 pancakes

8 gânduri despre „Sundays are for lovers [2]

    • Multumesc!
      Atat de bine au aratat, ca au si disparut rapid din farfurie. Nepotelul meu era foarte nelamurit: „Da’ ce fel de clatite sunt astea de sunt gata intr-o ora?!” 😆

    • Si eu le dadusem uitarii o vreme. As fi vrut sa fac tiramisu, dar m-am razgandit pe ultima suta de metri… trebuia mancata bunatatea aia de dulceata de capsuni 😀

  1. Uuuu…ce bune par! Nu stiu sa fac si nici nu ma obosesc, desi cred ca e simplu…dar cred ca o sa dau o fuga in mall pentru una din asta, doar asa..de pofta. Din fericire, imi trece pofta cu una :))

    • Sunt simple, rapide si necostisitoare… Dar si cand sunt de-a gata din mall e bine 😀

      Eu am mancat doua si nici nu mi-a mai trebuit mancare jumatate de zi dupa aceea 😆

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

