DIY: Cani personalizate

Un proiect Do it yourself  inspirat de atotstiutorul Pinterest. Un mod foarte simplu de a va  personaliza vesela voastra… sau pe a altora!🙂 O cana pentru tine, una pentru el, bolul de cereale, orice obiect din ceramica anosta poate deveni unic si poate arata exact cum va doriti.

Cum se procedeaza?

O data alese obiectele ce vor fi inveselite si modelele sau scrisul ce le va infrumuseta, trecem la partea practica. Cu un marker permanent (eu am folosit un Sharpie) scriem sau desenam modelul ales pe cana, bol etc. Nu va faceti griji daca scrisul nu este tocmai caligrafic, propriul stil de scris le face cu atat mai speciale. Dupa ce au fost scrise, desenate, mazgalite, se baga la rumenit in cuptorul aragazului, timp de o ora, la 160 grade.  Se vor lasa in aragaz pana la racirea completa. Si surpriza, asta e tot! Sunt gata de admirat, o data iesite din salonul de infrumusetare.

Eu am personalizat doua cani albe, cu un marker negru. O cana pentru mine si una pentru Pingu. Pe langa clasicele diferentieri „lady” si „mister”, am scris cate o scurta declaratie si pe partea cealalta😀

IMG_0135

Voi puteti scrie orice… de la un nume, pana la un citat preferat care sa va insenineze diminetile. Puteti desena floricele, stelute, buline si orice alte minuni va sunt pe plac. De asemenea, si culorile folosite pot varia. Ideile sunt infinite, iar obiectele personalizate de manutele voastre pot fi oricand o varianta simpatica de cadou pentru o persoana draga.

Cat despre rezistat, ale mele sunt inca in forma dupa trei luni, deci da, functioneaza bine metoda😀

Spor la mesterit!

IMG_0161

14 thoughts on “DIY: Cani personalizate

  1. Mi-a trecut si mie prin cap cea asa, dar eram sigura ca nu va rezista scrisul chiar daca folosesc marker permanent. Nu stiam de treaba cu cuptorul. Acum poate am sa incerc si eu.😀
    Zi frumoasa!

    • Cuptorul usuca markerul/ vopseaua de pe ceramica si se pastreaza bine, chiar si dupa spalare.
      La mine rezista si am vazut pe net ca le-a reusit si altora.
      Succes in cazul in care vei incerca si tu🙂

      Zi minunata sa ai!

    • Multumesc! Am incercat sa scriu cat mai frumos… am sters de vreo doua ori inainte sa ramana asa, dar pana la urma am zis ca e mai important sa fie cat mai loryloocesc, altfel isi pierdea din farmec😆 Mai ales pe partea opusa, pe care am scris mai mult.
      Ma bucur ca ti-au placut canile mele si sper sa ne arati si tu creatiile tale, in cazul in care vei incerca metoda🙂

  2. O idee foarte buna, ratasem postul asta.🙂
    De incercat.

    PS: ai o caligrafie tare frumoasa.😉

    • Multumesc! In general, scrisul meu amuza pe majoritatea pentru ca eu scriu putin aplecat spre stanga, in timp ce aproape toti care scriu putin aplecat, scriu spre dreapta😆 Dar ma bucur ca voua v-a fost drag chiar si asa😀

    • Din pacate, dupa cateva luni si multe spalari (le-am folosit chiar des pentru ca ne erau dragi😀 ) a inceput sa se stearga si apoi am insistat eu sa il sterg de tot, sa nu ramana pe jumatate. Trebuie sa mai exersez pentru o metoda definitiva! Dar si-a facut oricum treaba destul de bine pentru cateva luni bune🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

