Albina la volan [1]

Ieri s-a implinit o luna de la intalnirea memorabila cu monsieur le policier, intalnire ce a avut ca rezultat permisul meu. O bucurie imensa pentru mine, pentru altii doar un motiv in plus pentru care pietonii se asigura in ambele sensuri inainte sa traverseze pe o strada cu sens unic.

Bucuria mea n-a fost insa de prea mare durata, caci in scurt timp am simtit pe pielea mea toata nebunia traficului orasean. Claxoane la vederea bulinelor galbene de incepator, emotiile mele, tampeniile altora care nu cunosc semnul de sens giratoriu nici la o luna dupa ce a fost instalat in locul respectiv si atatea altele. Si colac peste pupaza, nebunia diferentelor intre masinile conduse. Fericita de mine nu s-a gandit nici o clipa ca intr-o alta masina decat cea a instructorului meu m-as simti exact ca intr-un tanc, exact nelalocul meu, exact aiurea in toate cele. Si totusi s-a intamplat.

Aventura albinei la volan a continuat cu o masina sport, mai puternica, mai rigida, mai greoaie, mai in toate felurile altfel decat stiam eu. Total ne-pe-placul-meu de albina incepatoare. O zi de „urasc masina asta!!!”, o alta de „poate ma acomodez”, inca una de „nu o mai conduc niciodata!” si totul e mult mai pe dos decat am crezut.

Intre timp, am mai facut pace cu masina „noua”, desi imi pare in continuare la fel de nepotrivita pentru mine. Dar nu dezertez, un adorabil volkswagen beetle sunt sigura ca ma asteapta si cand va aparea in fata casei mele, trebuie sa ma gaseasca pregatita😆

Ps: Pentru cei nestiutori, femeile se rujeaza la volan pentru ca pot!😀 Cititi aici.

12 thoughts on “Albina la volan [1]

  1. Eheeei aici nu pot decat sa-ti urez succes si rabdare cu nemiluita! Eu… am carnet de cativa ani buni si pot sa numar pe degete de cate ori am condus. Prefer metroul oricand decat condusul prin Bucuresti…🙂
    Zi frumoasa!

    • Imi imaginez nebunia traficului bucurestean… Pe acolo e dificil si pentru experimentati, daramite pentru incepatori, nici nu vreau sa ma gandesc.
      Din fericire, eu locuiesc intr-un oras mai mic, mai putin aglomerat. Probabil singurul avantaj al acestui oras!!😀
      Zi frumoasa si tie!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

