Vicky, then and now

Prin vara anului 2010, pe cand eram mult mai activa pe blog si mai sociabila😆 , va faceam cunostinta cu ochisorii lui Vicky, pisicuta mea orfana, gasita prin vecini.

Pe atunci era o belea fara pereche, fara pic de astampar, in permanenta intr-o relatie deosebita cu toate cursurile mele de la facultate.

In prezent, s-a lenevit teribil si se muta de pe un pat pe altul, in cautarea unui culcus cat mai comfortabil. Cea mai buna prietena nu ii mai este nici una dintre cartile mele, ci… soba, caci nu ii incalzeste numai sufletul (ca orice prieten adevarat), ci si blana. Iar modul preferat de a-si petrece timpul nu mai este jocul cu motocii atarnati de mine la scaun, ci dormitul… in cele mai ciudate pozitii posibile😆 Vedeti in pozele ce urmeaza…

pageIMG_0017IMG_0031

19 thoughts on “Vicky, then and now

  1. Hihi! Frumusete de pisic! Eu mereu am suferit din cauza faptului ca pisica mea e o salbatica. Niciodata nu i-a placut sa fie mangaiata si asta nu s-a schimbat timp de 14 ani de zile… deci mi-am pierdut de mult orice speranta.😀 Cat despre dormit, mai nou sforaie… Tare… :))
    Zi frumoasa!

  2. Pingback: Another cute Liebster Award :) - Roxana Țucmeanu says : Love is Blue

  3. Pingback: Ceva cu Liebster Award :)) | Minte mare într-un corp mic

  4. Pingback: Another cute Liebster Award :) - Love is Blue by Roxana Țucmeanu

  5. Pingback: Another cute Liebster Award :) | Roxana Țucmeanu Blog

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

