Doua premii Liebster… si multe intrebari

Multumesc Roxanei si lui Creve pentru acordarea premiului LIEBSTER. Ma bucur ca Inside these lines este apreciat si in plus si premiat!

O data cu premiile au venit si doua seturi de intrebari la care trebuie sa raspund. In plus, va trebui sa scriu 11 lucruri despre mine (aici nu mai dublez, caci ar insemna sa dau tot din casa!😆 ) si sa formulez un set de alte 11 intrebari pentru urmatorii nominalizati la acest premiu.

Sa incep asadar.

11 lucruri despre mine:

  1. Imi plac florile albe. Ghiocei, lacramioare, trandafiri, lalele, zambile. Toate albe.
  2. Unul dintre parfumurile mele preferate este Coco Mademoiselle – Chanel.
  3. Am o pasiune pentru margele. Orice tip de margele.
  4. Nu suport ciocolata neagra, aerata, amaruie.
  5. Voi avea un Saint Bernard intr-o buna zi😀
  6. Nu ma impac prea bine cu pestele, dar imi plac la nebunie pastele cu ton si icre.
  7. Ador verdele!
  8. Nu refuz niciodata un Pringles.
  9. Colectionez monede romanesti vechi si monede straine.
  10. Am peste 50 de perechi de cercei.
  11. Am un laptop extrem de ordonat. Fiecare poza are locul ei, in foldere clasificate dupa an, dupa luna; fiecare film e inregistrat dupa an, fiecare melodie e scrisa corect etc.

Intrebarile Roxanei:

1. Ce ai face tu daca ai conduce o tara?

De zece ori mai multe lucruri bune decat toti presedintii Romaniei de pana acum.

2. Esti original sau urmezi ceea ca fac alti oameni?

Imi place originalitatea, de cele mai multe ori nu urmez exemple.

3. Esti romantica pentru ca asa simti in zilele specifice sarbatorii iubirii sau o iei ca o anumita obligatie fata de partener?

Sunt intotdeauna romantica!🙂

4. Mai pastrezi din traditiile pe care le tineau odata parintii tai?

Da. Le pastrez atunci cand sunt cu ei pentru ca imi face placere, le pastrez si cand sunt departe de ei pentru ca imi aminteste de familie, de copilarie… Sunt o parte din mine.

5. Care ar fi filmul vietii tale?

Nu s-a facut inca😀 .

6. Vrei sa vezi ce iti rezerva viitorul in continuare sau ai vrea sa te intorci in trecut?

Trecutul il stiu deja, vreau lucruri noi.

7. Stii sa fii responsabil fata de tine?

De cele mai multe ori da.

8. Ai un lucru, hobby etc. in care te scufunzi atunci cand simti tristete, dezamagire?

Blogul.

9. Te deranjeaza trecutul persoanei iubite?

Nu.

10. Ai vreun obiect cu mare valoare sentimentala pe care sa-l porti mereu cu tine?

Toate obiectele au mare valoare sentimentala pentru mine, pastrez orice nimic. Nu am un lucru anume pe care sa il port mereu cu mine… dar tin foarte mult la o carte veche, daruita de tata, o bratara de la Pingu, un ceas de la sora mea…  si ma opresc, v-am zis ca sunt multe!

11. Speranta te mentine pe linia de plutire sau crezi ca nu isi are rostul ?

Intotdeauna are rost.

Intrebarile lui Creve

1. Ce ai schimba din trecutul tau daca ai avea ocazia?

As incerca mai mult sa pastrez unii oameni dragi alaturi de mine. As ierta mai multe, as trece cu vederea mai multe, as fi mai putin orgolioasa.

2. Care este cel mai original cadou pe care l-ai primit?

O plimbare in orasul gondolelor, fara sa am habar unde merg, pana in momentul in care am vazut prima pancarta „Venezia” pe autostrada.

3. Spune o destinatie unde ai fost si ai ramas cu amintiri frumoase. Poate vrei sa povestesti una.

Salo, un orasel de poveste pe malul Lacului Garda. O zi intreaga petrecuta cu Pingu printre cele mai frumoase locuri vazute pana in prezent. O zi cu peripetii, caci am plecat in toiul diminetii spre taramuri necunoscute, avand la noi doar un ghid, dupa care planificasem eu calatoria, cu o seara in urma, pe nepusa masa. Poate am sa va povestesc mai multe intr-un post separat, o zi atat de frumoasa merita.

4. Daca ar fi să ai ocazia sa iti alegi o zi pe care sa o retraiesti, care ar fi aceea?

Aniversarea a 23 ani🙂 Petrecuta dupa cum am scris la intrebarea 3.

5. Ce preferi sa faci cand ai putin timp liber?

Sa citesc, sa ma plimb, sa vizionez filme, sa prajituresc.

6. Care crezi ca ar fi cel mai nebunesc lucru pe care ai fi în stare sa-l faci? (de placere). Dar daca ai primi bani pentru asta?

De placere…sa zbor cu un balon cu aer cald. Am puuutina frica de inaltime. Pentru bani… as zice bungee jumping, dar tind sa cred ca aproape sigur mi-ar sta inima in loc, deci mai bine nu.

7. Care e cel mai nebunesc lucru pe care l-ai făcut?

Asta ramane intre mine si prietena mea cea mai buna😀 Se intampla in urma cu vreo 4 ani, in Bucuresti.

8. Spune un moment din viata cand credeai ca nu o sa treci peste o problema, iar acum razi cand iti amintesti de momentul acela.

Bacalaureatul! Am zis ca se sfarseste lumea la probele orale… Si apoi le-am trecut cu 10 pe ambele. Ma amuz intotdeauna cand imi amintesc cu cata tragedie priveam situatia😆

9. Spune un lucru pe care ai vrea să il înveti.

Sa cant la vioara sau pian, sa vorbesc fluent italiana, sa stiu putina germana si rusa, sa inot, sa patinez, sa schiez. Eh, multe taica, multe.

10. Descrie-te in trei cuvinte.

 Perfectionista, introvertita, modesta.

11. Care este cea mai mare realizare a ta de pana acum?

Fiecare zi e o realizare.

Acum ca am dat gata intrebarile, trebuie sa aduc un zambet si altor persoane, asa ca voi transmite mai departe premiul catre Iuli, Miana, Oana Clara si Andera.

Intrebarile mele sunt:

  1. Ce iti poate schimba radical cursul unei zile proaste?
  2. Ce varsta ti-ai da daca nu ai sti cati ani ai?
  3. Ce varsta ai alege sa ai pentru totdeauna daca ai avea posibilitatea de a alege?
  4. Care este lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut?
  5. La ce crezi ca nu ai putea renunta niciodata?
  6. Pe o scara de la 1 la 10, cat de fericit esti in aceasta perioada a vietii tale?
  7. Care sunt talentele tale?
  8. In ce loc ti-ar placea sa traiesti?
  9. Care este ultima melodie de care ai fost obsedata?
  10. Unde iti doresti sa iti petreci urmatoarea vacanta?
  11. Ai zambit azi?

15 thoughts on “Doua premii Liebster… si multe intrebari

  1. Nici mie nu-mi place ciocolata neagra. Nimic amar, de fapt.😀
    Ce bine ca ne luam Saint Bernarzi amandoua :))
    Eu nu-s asa ordonata ca si tine in privinta laptopului :”>
    Eu am numarat 87 de perechi de cercei…pe care nu-i mai pot purta😦

    • Chiar azi am citit ceva pe facebookul tau referitor la ordine😀 Ca sunt mai putine sanse sa faci Alzheimer daca esti foarte ordonat. E bine pentru mine deci😆
      Eu nu mi-am mai numarat recent cercei, asa ca mi-a fost mai simplu sa spun peste 50. Chiar ieri am primit vreo 5 in plus!🙂 Imi pare rau pentru coloratii tai, dar sper sa fie ceva trecator… Poate in timp se rezolva, nu e posibil?

  2. Whoa! Mii de multumiri pentru nominalizare si promit sa raspund cat de repede!😀
    Dintre cele 11 lucruri despre tine, numerele 4, 7 si 8 parca-s scrise de mine! :))
    Zi frumoasa!!

    • Cu mare drag, poti raspunde oricand doresti, nu este nici o graba🙂
      Ma bucur sa mai gasesc iubitori de verde. Eu am capatat o adevarata obsesie pentru culoarea asta, de la o vreme incoace… dupa ce mi-a trecut de albastru si gri.
      Zi frumoasa si tie! :*

  3. Pingback: Premiu de la Loryloo | Retzetar de... fericire

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

