Campionatul Mondial de Patinaj Artistic 2013 – Proba feminina, programul liber

In Canada s-au decernat deja la aceasta ora ultimele medalii ale Campionatului Mondial. Yu-na Kim a castigat detasat, cu peste 20 de puncte avans, cel de-al doilea titlu mondial din cariera cu un program superb!!! Cateva clipe minunate oferite de printesa ghetii inainte sa isi ia ramas-bun de la competitiile sportive, la Sochi, 2014.

Carolina Kostner a castigat medalia de argint, invingand-o pe Mao Asada, la o diferenta de doar 1,42 de puncte. Mao a revenit dupa un dezamagitor loc 6 in programul scurt si a castigat cea de-a patra medalie la un campionat mondial.

CLASAMENT:

1. Yuna Kim COR – 218.31
2. Carolina Kostner IT – 197.89
3. Mao Asada JAP – 196.47
4. Kanako Murakami JAP -189.73
5. Ashley Wagner SUA – 187.34
6. Gracie Gold SUA – 184.25
7. Zijun Li CH – 183.85
8. Kaetlyn Osmond CAN – 176.82
9. Adelina Sotnikova RUS – 175.98
10. Elizaveta Tuktamysheva RUS – 174.24
11. Mae Berenice Meite FR – 165.03
12. Akiko Suzuki JAP – 164.59
13. Alena Leonova RUS – 159.06
14. Viktoria Helgesson SUE – 158.80
15. Natalie Popova UCR – 155.52
16. Elena Glebova EST – 152.49
17. Monika Simancikova SVC – 149.02
18. Valentina Marchei IT – 147.23
19. Nathalie Weinzierl GER – 142.48
20. Jenna McCorkell M.BR. – 142.27
21. Brooklee Han AUS – 141.88
22. Sonia Lafuente SP – 139.66
23. Kexin Zhang CH – 137.41
24. Kerstin Frank AUS – 127.98

4 thoughts on “Campionatul Mondial de Patinaj Artistic 2013 – Proba feminina, programul liber

  1. Am apucat sa vad si eu acum cateva seri; cred ca am vazut parte din proba feminina, programul scurt. Imi place sa ma uit daca dau din intamplare peste el, dar nu-s chiar fana. In plus, am tendinta de a-mi stabili niste favoriti si fac urat cand sunt intrecuti. :)) Spre exemplu, n-am inteles diferenta de punctaj dintre Carolina Kostner si Kanako Murakami de la programul pe care l-am vazut atunci. Kanako mi s-a parut muuult mai buna… :))
    Zi frumoasa!

    • Si eu am intotdeauna favoriti, chiar daca incerc sa privesc cat de cat obiectiv… n-am cum, ma emotionez mai mult pentru unii pe care ii vad ca isi dau si ei sufletul pe gheata, doar de dragul sportului, pasiunii, fanilor, nu pentru punctele dintr-un clasament.
      Intr-adevar, campionatul acesta a starnit din nou problema sistemului de arbitrare, sunt multe persoane nemultumite de punctare… Adesea patinatori care merg foarte prost din punct de vedere tehnic, dar care au avut ceva succese in cariera, au note foarte mari la partea artistica, unde arbitri pot fi si sunt mai subiectivi. Carolina primeste intotdeauna note foarte bune la componentele programului (coregrafie, interpretare, performanta, skating skills, tranzitie). Are, ce-i drept, calitati exceptionale, pluteste pe gheata, dar cand publicul o vede cazand o data, de doua ori si totusi se gaseste pe podium, evident starneste nemultumire unora. Cum s-a intamplat de altfel, tot la acest campionat, cu Patrick Chan si Denis Ten.
      Probabil va trebui sa se intervina din nou asupra sistemului de arbitrare, intrucat cu fiecare competitie ce se desfasura, apar tot mai multe scandaluri.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

