Blog of the year Award

Premiu primit de la Roxana, viitoare mamica! Multumesc tare mult 🙂

Regulile sunt urmatoarele: raspund la intrebarile Roxanei si trimit leapsa mai departe la 5 bloggeri, impreuna cu alte 7 intrebari formulate de mine.

1. Daca ai avea bani, ce-ai alege pentru 2 luni de vacanta?

O vacanta in toata Europa. Eu, Pingu si o rulota 🙂

2. Esti mai degraba curajos/curajoasa sau precaut/a ?

Precauta, cu incercari de a fi mai curajoasa 😀

3. Crezi ca esti o persoana buna ? Argumenteaza.

Cred ca sunt o persoana buna, ce poate fi mult mai buna de atat.

4. Cum povestesti online despre problemele tale, cu lux de amanunte sau mai putin ?

In general evit sa imi povestesc problemele, nu pentru ca nu as vrea sa dezvalui prea multe, ci pentru ca vreau sa pastrez acest locusor al meu, online, placut si optimist.

5. Ce-ti doresti cel mai mult in viata ?

O familie frumoasa, unita si fericita.

6. Ce crezi despre lasarea animalelor pe langa copii mici, mai ales nou-nascuti ? Ar trebui lasate libere sau duse in alta parte a casei etc. sau date in grija altcuiva ?

Sunt de acord cu animalele in preajma copiilor… evident atat timp cat se iau toate masurile de precautie si de siguranta. Este important ca cei mici sa creasca iubind natura, iubind animalele si invatand sa aiba raspunderi fata de acestea.

7. Esti strangator/oare sau mai degraba cheltuitor/oare ?

Strangatoare… in 80% din situatii :))

Voi trimite acest premiu mai departe Mihaelei Anghele, lui Iuli, Creve si Ninu, la pachet cu urmatoarele intrebari:

Ce ati fi fost, dacar erati…

  1. un anotimp?
  2. o culoare?
  3. o aroma?
  4. un fruct?
  5. un material?
  6. un cantec?
  7. o piatra?

(Trisez putin si ma folosesc de o alta leapsa, cu aceste intrebari. Am rezolvat-o si eu candva si tare mi-a fost draga. Pe atunci nu aveam niciunul dintre cei premiati prin zona mea de blogosfera, asa ca sunt curioasa care ar fi raspunsurile lor 😀 )

6 gânduri despre „Blog of the year Award

    • Cu mare drag!
      Nu-i bai daca ai mai facut-o, poate intre timp se mai schimba raspunsurile 😀 Mai ales daca a trecut multa vreme… Eu nu am vazut-o la tine, altfel schimbam foaia :))

  1. Pingback: Sunt la leapșa :) | Minte mare într-un corp mic

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

