Loryloo-i prajitureasa!

De la o vreme incoace observ ca a inceput sa imi placa mai mult sa prajituresc, decat sa gatesc „mancare mai serioasa”, cum ar spune mama😆 . Un lucru nu tocmai grozav pentru silueta… dar minunat pentru rasfat😳 !

Cele mai recente isprave sunt:

1. Prajitura de vineri, adica de post. Negresa. Nu mai facusem din epoca de piatra! Fara glazura… ca sa nu exagerez prea mult😀 (Click pentru a le vedea mai mari si mai gustoaseee😀 )

IMG_0023

2. Biscuitei cu fistic

IMG_0015

3. Tarta cu gem de gutui. Unul dintre deserturile preferate ale familiei. Se prepara usor, necesita putine si se mananca repede😆

IMG_0020

4. Biscuiti manjiti in graba cu Nutella… In graba pentru ca incepea meciul Steaua – Chelsea!!!😆 Biscuitii mei au fost cu noroc. Au castigat atunci baietii… Trebuia sa-i fi facut si la retur😆

7 03 2013 (6)

 PS: Exces de emoticoane. Dovada clara ca prajiturile te fac mai fericit!😀

26 thoughts on “Loryloo-i prajitureasa!

  1. Oh, Dumnezeule, acu imi ploua in gura! =)) Miresu’ meu mai ales nu tre’ sa vada postarea asta. Negresele reprezinta desertul lui favorit. Si mai ales daca-s facute de mine. =)) Pasiunea pentru gatit am prins-o si eu de curand si-mi place. Insa cu deserturile am o poveste veche. Mereu mi-a placut sa fac dulciuri.😀
    Seara frumoasa!

    • Miresu’ tau se potriveste la gusturi cu Pingu al meu… si el e topit dupa negresa!!! De cand imi tot spunea sa ii fac una… si eu tot il amageam cu altele… :)) Dar nu se plangea de nici unele, e ca un copil cand vine vorba de dulciuri. Mie mi-e mai drag sa le fac, cu mancatul nu insist prea mult :))
      Seara frumoasa si tie :*

  2. Inca nu m-am apucat de gatit mancaruri…dar ador sa prajituresc! Checul este specialitatea mea:)) cu diferite arome…nascocesc eu de fiecare data cate ceva:D tin minte ca am facut o negresa odata … buna ea, dar extrem de dulce:)). Arata atat de bine toate😡

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

