No, i do NOT want one of every nail polish in the store… Said no woman ever!

…Acum cativa ani eu eram exceptia. Pe atunci daca mi-ar fi spus cineva ca in viitor o sa imi umble ochii dupa toate rochitele de prin vitrine si o sa analizez toate nuantele posibile de oja, nu l-as fi crezut in veac si-n pururi!

Cumva, undeva pe drum s-au schimbat treburile si iat-o pe Loryloo desenand o ora intreaga trandafirasi pe unghii si numarandu-si rochiile din sifonier, sperand sa se inmulteasca peste noapte 😆

Sezon de iarna fiind, rochiile nu prea s-au inmultit, in schimb cosuletul cu oje a devenit deja neincapator. Caci numai luna asta mi-am cumparat vreo 20 de oje. Adunand si cele anterioare, am ajuns momentan la 50. O cifra oaw pentru o persoana care altadata avea 2 oje si alea sfarseau intarite, consumate nici pe un sfert 😀

27 03 2013 (1)( o parte din achizitiile lunii martie, adapostite de aripile albinei)

In timp ce alta data, as fi cautat o oja care sa reziste caaaat mai mult posibil, ca sa nu fie necesara prea curand o noua manjire (caci asta se intampla cel mai adesea) :D, acum nu rezist prea mult cu un model pe unghii pentru ca abia astept sa incerc altceva… si Slava Domnului am gasit si ca inspiratie o groaza de bloguri pe acest subiect. Mai nou insa, ma tenteaza sa ma avant si in explorari personale si nu doar modele copiate… notandu-mi chiar un fragment din „Memoriile unei gheise” (pe care o citesc in prezent), in care era descris amanuntit un chimono portocaliu cu flori si ramurele.

Ceea ce alta data imi parea un chin, o pierdere inutila de timp, a devenit acum o relaxare si o mica pasiune 🙂

IMG_0003 (2)

14 gânduri despre „No, i do NOT want one of every nail polish in the store… Said no woman ever!

  1. O sa te pun la vara sa-mi desenezi pentagrame pe unghii 😀
    De rochii am devenit si eu obsedata, am 12 rochii in prezent, dar bineinteles ca nu-s destule. Culmea e ca nici nu am pe unde sa le port, ca nu-s chiar rochii de zi cu zi, iar unele-s doar de vara…dar…bani sa fie, ca rochii sunt. Si oje 😀

    • Sa stii ca o sa exersez pana la vara, ca sa nu am plangeri! 😀
      Vara asta sper sa pun si eu manuta pe mai multe rochii, numai sa fie bani, precum spuneai 😆 … caci modele sunt atat de multe atragatoare! ♥

  2. Offf, trtr te inteleg si eu eram la fel ca tine si apoi ne-am descoperit pasiunea amandoua, ce bine mai este ca suntem amandoua in asta 😉

  3. Rochie nu am purtat niciodata (pana acum) dar unghii vopsite am avut de cateva ori, si albastre si verzi… insa doar in casa… nu am iesit pe strada… desi acu imi pare rau ! 😀 😀

  4. Nici eu nu eram cu, „coloare” pe unghii inainte. Ma limitam doar la lacul incolor dar de 2 ani… fac colectie. 😀
    La capitolul modele fainute inca lucrez.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

