Rooibos Honey & Vanilla

Ce fel de albina as fi eu daca nu v-as povesti despre cel mai bun ceai cu miere pe care tocmai l-am descoperit de cateva zile? Ma rog, miere doar vreo 1 %, la fel ca si vanilie, iar restul 90 si ceva % rooibos… dar voi retineti si mierea de albine! 😀

Este vorba despre ceaiul Rooibos Honey & Vanilla de la Dukat. L-am ales in primul rand pentru ca citisem in nenumarate randuri despre ceaiul de rooibos si beneficiile sale, iar in al doilea rand pentru ca arata bine in raft cu o imagine surprizand apusul, cateva pasari calatoare si cativa copaci stingheri, deasupra carora scria „Wild Africa” 😀 . Asta pentru ca aceasta planta, rooibos, se gaseste doar in Muntii Cedarberg din Africa de Sud.

02 04 2013 (11)Rooibosul este un ceai natural fara cofeina, care contine mai putin de jumatate din taninele pe care le are un ceai obisnuit (acestea dau un gust usor amarui, pateaza dintii si pot impiedica absorbtia fierului). Este foarte bogat in antioxidanti si are calitati antiiflamatoare, antispasmodice si antialergenice. Acest ceai poate alina durerile de cap si de stomac, greata, voma, arsurile, tulburarile de somn, iritabilitatea, tensiunea nervoasa, hipertensiunea.

Nu am incercat inca ceaiul de rooibos simplu, dar cel cu arome de miere si vanilie este o minunatie! Te imbata cu miresme dulci inca de cand deschizi cutia si isi pastreaza aromele mult timp, intrucat fiecare pliculet este ambalat separat. Eu l-am baut atat indulcit cu o lingurita de miere, cat si neindulcit. Este excelent in ambele variante… si chiar si daca il uiti pe birou, intrucat nu isi schimba deloc gustul in amarui mai tarziu. Putin probabil sa il uiti totusi, e atat de bun incat peste doar cateva minute de la prima cana, o vei dori si pe a doua 🙂

13 gânduri despre „Rooibos Honey & Vanilla

  1. Trebuie sa il incerc. Iti multumesc atat pentru idee, ca mi-ai facut pofta, cat si pentru informatiile pretioase. Nu stiam atatea despre ceai… 🙂

    Sper sa ajung in Kaufland in scurta vreme… totusi, nu pare o marca romaneasca, ai idee unde este produs? Mersi.

    M.

    • Cu mare drag!
      Nu este un produs romanesc. Din cate imi amintesc, pe cutie scrie ca producatorii au fabrici in Polonia, Cehia si Slovenia…
      Sper sa iti placa recomandarea mea si dupa ce il vei testa 🙂 Pe mine si restul familiei ne-a cucerit.

  2. Eu doar ceai de rooibos beau si nu cred sa-l schimb vreodata ! :)))
    mie imi place foarte mult asta ca e natural 100% si fara adaos de arome
    http://ninulescu.wordpress.com/2012/08/25/ceai-de-rooibos-de-la-fares/
    Dar nici asta nu e rau ! 😀
    http://ninulescu.wordpress.com/2012/12/19/astept-sarbatorile/

    Insa pentru atunci cand nu mai gasesti rooibos sau vrei ceva diferit te rog sa incerci asta 😀

    http://ninulescu.wordpress.com/2013/02/12/super-mega-deliciosul-black-currant-tea/

    • Multumesc pentru recomandari, aveam de gand sa incerc oricum si ceaiul de rooibos simplu, dar acum mi-am notat si pe cel de la teekanne… nu m-ar atrage acea combinatie in mod normal, dar la cat l-ai laudat in articol, ma gandesc ca trebuie sa fie ceva minune in pliculetele alea :)))

  3. Nu l-am incercat, dar suna tare bine. Iar prezentarea ta ma face sa dau o fuga pana la Kaufland, sa vad daca gasesc acest minunat ceai. Frumoasa si expresiva imaginea din articol, ce ziceai ca vrei un aparat mai bun? Si acesta face o treaba excelenta. 😀

    • Ma bucur ca te-a incantat si pe tine prezentarea, sper ca iti va placea aroma lui dulceaga o data incercata. Eu chiar cateva minute mai devreme am mai savurat o cana 🙂

      In privinta pozelor, imi dau toata silinta, din pacate aparatul e o biata sapuniera Benq, pe care o am deja de cativa ani. Am avut un mic Nikon si un Sony anterior, nu excelente, dar totusi clar mai performante decat cel folosit acum. In prezent stau stricate prin rafturi. Inca visez la un DSLR… :-<

Thanks for leaving a comment! They make my day :)