Bucatarelile zilei

Bucatele de astazi au avut ca inspiratie o Printesa Polonic si o Printesa Zuzu.

De pe site-ul primei mentionate, am incercat o reteta grozav de simpla – pasta de ton cu breton.

Se rezolva rapid. Doua conserve mici de ton in ulei de masline se amesteca in doi timpi si trei miscari cu doua oua fierte, maruntite. Se adauga putin suc de lamaie, sare si piper si gata-i pranzul.

18 04 2013 (8)Se intinde din belsug pe paine prajita.

Bun, am spus de ton, dar care-i bretonul?

Bretonul este patrunjelul maruntit care se poate adauga in pasta. Eu, pentru ca am cativa trantori mofturosi, mi-am presarat verdeata doar pe feliile mele, nu am adaugat peste tot amestecul. Bretonul poate varia insa. Eu am incercat si cu vreo cateva rondele de ceapa verde, tata cu doua feliute subtiri de rosii, Pingu cu felii de castraveti verzi 😀

18 04 2013 (30)

Acum ca v-am convins ca pasta de ton a fost o bunatate, sa trec la partea a doua. Desertul, inspirat de Zuzu, a constat intr-un minitort de pancakes, dupa o reteta despre care v-am mai scris… dar imbunatatita acum cu nutella si banane. Deeeelicios. Nu prea e rost de cuvinte aici, doar de imagini.

Trei sau patru pancakes aratoase…

18 04 2013 (4)… se ung tacticos cu nutella, pe care o inzorzonam cu rondele de banane…

18 04 2013 (15)Rezultatul se mananca pe nerasuflate!

18 04 2013 (27)

13 gânduri despre „Bucatarelile zilei

  1. Tonul cu breton musai sa-l incerc si eu
    deja stiu ca bretonul o sa fie de marar 😀

    Cu nutella nu incerc nimic ca am citit odata o eticheta de nutella si m-am speriat ce contine ! 😀

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

