Nikon… with a twist.

Aparatul foto este un accesoriu nelipsit din geanta mea, din plimbarile mele. Pot sa uit sa imi pun cercei, sa imi iau ceasul, buletinul, dar niciodata camera foto.

Desi nu este nici pe departe un aparat de invidiat, isi face treaba binisor. Sufeream insa dupa Nikonul meu… un cadou de care nici nu am apucat sa ma bucur prea mult, ca m-am si trezit cu el stricat… sau, ma rog, cu probleme la obiectiv… deci tot cam pe  acolo. A stat uitat intr-un sertar aproape un an. Azi ma hotarasem. Ii caut bonul, ii caut toate catrafusele si ii fac papuci. Ori merge reparat pe garantie ori adios! (Caci daca e rost de schimbat obiectivul, deja depasesc valoarea aparatului si mai bine ma las pagubasa. Am patit-o cu un Sony.)

Zic totusi sa ii mai fac o proba inainte. Nu se deschide ca n-are baterie. Il incarc. Il incerc iar. Aceleasi probleme de obiectiv, se inchide singur, nu vrea si pace. Si ma gandesc  inainte sa ii fac vant, sa incerc si metoda populara😆 . Ii trag doua capace!!…

Si il deschid iar. Na na na na… gingle-ul de deschidere! No shit! Functioneaza!

Pentru ca nu imi venea a crede, i-am facut proba de nenumarate ori pana seara. Cornuletele de post din bucatarie (gatite desigur de mine!) au fost pozate in fel si chip… sa vad daca nu cumva se razgandeste si ma lasa iar balta. Nu de alta, dar sa stiu si eu pe ce ma bazez saptamana viitoare cand plec in vacanta😀. N-o fi mare bijuterie nici el, caci e un nikon simplu, subtirel cat sa incapa in buzunarul de la blugi😆, dar fata de batranul benq e mana cereasca.

24 04 2013 (5)

Acum pot astepta mai impacata un DSLR😀

PS: Patania asta imi aminteste de isprava unei verisoare, care detine tot un Nikon. Unul mult mai grozav… dar care, din pacate, a facut cunostinta la un moment dat cu pamantul😀 La modul tragic. Scapat jos fiind, evident s-a defectat. Facea fotografii cu o pata neagra zdravana pe vreun sfert din imagine. Din maxima neatentie, l-a scapat pentru a doua oara, dupa cateva zile. Si-a revenit😆

14 thoughts on “Nikon… with a twist.

    • Sa-ti reziste in continuare la fel de bine!

      Al meu n-a fost prea rezistent la inceput, ca la prima atingere s-a si defectat obiectivul, dar o data trecut hopul asta, sper sa prinda curaj si sa fie si el asemenea fratilor sai :))

    • Trebuie sa ne intalnim pentru o sedinta noua :> . De data asta nu cred ca mai sunt sanse sa ne pozam prin ploaie…la ce temperaturi de vara au fost astazi😀

  1. Bine de stiut, intotdeauna metodele traditionale functioneaza, totusi, nu mi-as dori sa aflu cat de bine pe pielea (sau mai bine zis plasticul) Nikonului meu.😀😛
    Cu compacta aveam mereu emotii sa nu cumva s-o scap din mana. DSLR-ul e mai masiv, mai stabil, plus ca il tin la gat.😛
    Spor la fotografiat!🙂

  2. eu inteleg asa… ca… ne servesti cu cornulete… facute de tine…
    stii… mie imi plac cornuletele, chiar foarte mult imi plac… dar si mai mult placintica cu mere…
    sa fie asta, tema pentru o noua sedinta foto… cu aparatul acela… reparat prin aplicare de capace??? hmmm nu indrazensc… dar… de mancat as manca… nu aparatul ci… cornuletele…
    :P)
    sa ii fie de bine… nu cornuletului…. ci… aparatului… si sa nu se mai defecteze…
    succes la pozari…

    • Urmatoarea placinta clar nu scapa nepozata… ca de altfel nimic altceva din ce misca… sau nu😀 De cand l-am reparat, nu ma mai despart de el si nu imi scapa nimic. Pacat ca n-am magnolii de pozat, ca tine, ca nici de ele nu ma mai desparteam🙂

  3. Tin minte ca aveam un televizor color …care facea la un moment dat niste dungi …si tata il rezolva rapid cu doua palme:)))).
    P.S. : de vreo cateva luni mi-am luat si eu un aparat mai fainut:x de care sunt super indragostita si pozez orice :D…dar tot la un DSLR visez si eu:-<

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

