Twinings Jasmine Green Tea

Un verde crud, de primavara, te intampina indata ce vezi si deschizi cutia. Acelasi verde te insoteste pe masura ce te imprietenesti cu pliculetul si ii hotarasti soarta. In curand va face alianta cu apa fierbinte si impreuna te vor relaxa cu miresme de flori albe.

Este modul Twinings de a-ti incanta ziua cu o cana cu ceai. Ceai verde cu iasomie.

27 04 2013 (18)

Un gust dulce-amarui te va cuceri treptat. Eu una stiu ca de la o cana la alta imi place tot mai mult.

Si nu e doar placere. E binefacere. Ceaiul verde are numeroase proprietati care il recomanda ca fiind un prieten de nadejde, la care e bine sa apelezi in mod frecvent. Contine uleiuri esentiale, teina, vitamina C, aminoacizi, proteine, calciu, fier. Este un excelent antioxidant, diuretic, stimulator al proceselor de ardere a grasimilor, factor de protectie anticancer si stimulator cerebral.

In plus, ca sa ma bucur si mai mult de ceaiul Twinings, cel verde si altele ce vor urma, cutia achizitionata recent a venit la pachet cu o alta cutie de lemn, cu doua compartimente pentru depozitarea ceaiului… iar eu cum sunt o adevarata colectionara de cutii de orice fel…. va puteti doar imagina bucuria mea 😀

25 04 2013 (216)25 04 2013 (215)

7 gânduri despre „Twinings Jasmine Green Tea

    • O sa iti aduc eu un pliculet data viitoare, daca imi amintesc, sa il incerci 😀
      Cele de rooibos nu cred ca mai supravietuiesc pana atunci, Pingu da des iama in ele :))

  1. Ce cadou frumos ai primit la ceaiul ales. 🙂 O asa cutie unde sa-mi depozitez miile de pliculete de ceai vreau si eu. De unde mii? Pai din Bulgaria, daca tot veni vorba. 😀

  2. Vreau și eu o cutie astfel…. ca de ceaiuri nu duc lipsă. Săracul dulapior – geme de câte sortimente stau înăuntrul lui :D…. Până acuma nu am încercat ceai verde în combinație cu iasomia.

    • Eu am gasit aceasta promotie in Real, la un pret aproximativ de vreo 15 lei. Precis vei gasi si tu 🙂
      De incercat, incercasem doar ceai de iasomie… foaarte demult, deci nu prea am stiut la ce sa ma astept in momentul alegerii… Am avut insa inspiratie buna 😀

  3. In Maroc, ceaiul reprezinta simbolul ospitalitatii si este preparat si servit de capul familiei sau de fiul sau cel mai mare. De cele mai multe ori se foloseste ceai verde (mai ales Gunpowder). Se pregatesc doua ceainice in acelasi timp si in fiecare se pun frunze de ceai; frunzele se clatesc cu apa fierbinte, care se scurge imediat. Peste ceaiul verde inmuita se pune menta si relativ mult zahar, apoi se toarna apa clocotita. Dupa cateva minute, gazda sau cel care prepara ceaiul, amesteca si gusta bautura, adaugand zahar sau meta daca este necesar. Cand ceaiul este gata, gazda ridica ambele ceinice si toarna in pahare asezate pe o tava gravata de metal. Se sevesc trei infuzii, din ce in ce mai dulci; dupa a treia, este politicos din partea musafirului sa-si anunte plecarea.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

