1 Mai

A devenit o traditie ca majoritatea oamenilor sa-si croiasca drum de 1 mai spre mare, munte sau macar o padure, la un gratar. Eu am schimbat azi foaia… am fost la stadion!

Un ministadion de fapt, caci vorbim din nou despre minifotbal. Adica despre ispravile nepotelului meu😀

Echipa din care face parte a participat iarasi intr-o competitie, de data aceasta „Cupa 1 Mai” editia 2013. Surpriza uriasa facuta de picii nostri a constat intr-un joc minunat, energic, ce a condus spre doua victorii si un rezultat de egalitate. Nepotelul a contribuit la acestea cu un gol si o pasa de gol😀.

In final, s-au clasat pe locul 2, la acelasi numar de puncte ca si prima clasata, diferenta facand-o golaverajul. Castigatoarea competitiei a fost Otelul 1.

Bucurie maxima pe Robert intreaga zi, va imaginati. Si in bucuria lui de nedescris, spre seara mi-a adus un buchet de lalele… sa imi multumeasca pentru ca i-am purtat noroc astazi🙂

HOORAY!

DSCN0735

4 thoughts on “1 Mai

  1. Ce draguti sunt cei mici! Si ce gest frumos din partea nepotelului tau, sunt placut impresionata!🙂
    Felicitari pentru rezultatul obtinut, a fost un 1 mai perfect pentru toata lumea.🙂

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

