Somewhere over the rainbow baby

Nu iti trebuie prea multe pentru o dimineata perfecta. Se poate si dupa o noapte nedormita… sau mai bine zis dormita pe un sfert, pe bancheta din spate, in timpul unei plimbari neasteptate. Se poate si pe o vreme capricioasa.

Ieri mi-am inceput ziua cu stropi de ploaie, pentru ca in scurt timp dimineata sa ma intampine cu un soare timid si un curcubeu de vis. Dublu chiar (dar cel doilea mai slab, putin vizibil). Din fericire am avut si aparatul foto cu mine si am putut imortaliza momentul pentru a-l pastra in amintire. Fiind incantata peste masura, curand Pingu a fost nevoit chiar sa opreasca pentru a-mi face placerea de a vedea curcubeul si in aer liber, nu doar prin geamul masinii. Nu au fost sanse sa cuprind intreg curcubeul cu aparatul foto, dar l-am cuprins cu sufletul si l-am pastrat cu mine pentru totdeauna.

In drum spre casa, pentru cateva momente, curcubeul era asezat chiar ca un arc deasupra soselei, astfel ca parea ca ne indreptam exact spre el, pentru a merge „somewhere over the rainbow way up high„… (fredonati versul acesta dupa celebra melodie, ca sa intrati in stare).

Eu si Pingu, indreptandu-ne spre curcubeu, chiar in ziua aniversarii a 34 luni de zambete. 34 luni de gasit bucurii in lucrurile cele mai marunte.

„Walk in the rain, smell flowers, stop along the way, build sandcastles, go on field trips, tell stories, say the magic words, trust the universe.”  Asa spune motto-ul meu, scris in antetul ce va intampina ori de cate ori ma vizitati :). Ieri am mers prin ploaie, am mirosit bujorii din gradina, ne-am plimbat prin locuri nestiute, ne-am oprit sa admiram curcubeul, am spus cuvintele magice (le-am si primit)…

Happiness was up to us 🙂

16 05 2013 (25)16 05 2013 (23)16 05 2013 (22)16 05 2013 (14)16 05 2013 (27)16 05 2013 (24)+ Bonus: Curcubeul de dupa-amiaza (pentru ca eu sunt atat de norocoasa incat sa vad doua in aceeasi zi), admirat din balconul meu 🙂

16 05 2013  (2)

10 gânduri despre „Somewhere over the rainbow baby

  1. Chiar ca esti norocoasa sa ai parte de atata iubire si frumusete in viata ta… 🙂
    Imi place foarte mult penultima fotografie, este geniala. 🙂
    De cand am DSLR-ul pandesc un apus dramatic (sau un rasarit). Fara succes. De curcubeu nu mai zic, pe el nu l-am fotografiat nici macar cu vechea compacta.

    • Incerc sa fiu pozitiva si sa ma bucur de toate lucrurile frumoase, oricat de marunte ar fi ele, asta e secretul 🙂
      Curcubee, din fericire, am mai avut ocazii sa pozez, dar la apus inca mai sper… 🙂 Doar cate o captura pe fuga nu ma multumeste.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

