La o ceasca de ceai

De la un timp, ceaiul a devenit o necesitate zilnica. E modul meu si al lui Pingu de a ne incepe dimineata. Iar de cand am venit din vacanta din Bulgaria, ne preparam ceaiul intotdeauna in ceainicul achizitionat de acolo. Cel mai frumos ceainic!😀

DSCN1859Intentia imi era de a gasi un ceainic cu albine. Fiind in tara trandafirilor insa, am gasit desigur unul cu trandafir. Evident mult mai reprezentativ😀. Vazusem un ceainic adorabil inca din prima zi, dar nu mi l-am cumparat atunci… ca deh, lasa ca avem timp de shopping in alta zi, mai pe indelete!! Si pe urma dai si cauta… si Loryloo, si Pingu, si o parte din cei cu care am mai fost… afurisitul de ceainic… Toate magazinele la rand si nimic! Parca-l mancase o marmota. Nici urma de el. Pana cand am dat peste simpaticul asta colorat, mai vesel chiar decat cel vazut initial.

Mandra minune mare de el, am zis ca planuiesc sa fac colectie de ceainice de acum incolo. Pingu rade inca de atunci de mine… „ai si tu un ceainic si faci colectie!”

Habar n-are cat o sa mai umble si de acum incolo dupa altele😆

Pana atunci insa, va invit la o ceasca de ceai!

RSCN1876RSCN1875DSCN1871DSCN1852

11 thoughts on “La o ceasca de ceai

  1. Ah, cum poti refuza o asemenea invitatie. Eu o sa iau si un fursec, arata tare bine!😀 Sa-l folositi cu placere, e foarte frumusel ceainicul.😀🙂

    • Cum sa nu? Poti servi si fursecuri! Le-am pus special pentru ademenit, si pe ele, si pe flori… Daca nu sunt iubitori de ceai, atunci macar cu restul sa va „pacalesc”😀
      Fursecurile sunt Pan di stelle si Batticuore, de la Mulino Bianco. Printre foarte putinele dulciuri cu cacao care imi plac🙂

  2. Lasa trtr ca te ajut eu cu colectia de ceainice😉 , mai ales ca iti trebuie neaparat unul cu albine plus canuta cu albinuta🙂 ,
    P.S. abia astept sa ma servesti cu o canuta de ceai😉

    • Sariti, sariti in ajutor! Cat mai multi!!! :))
      Ha ha, glumesc desigur!
      As vrea sa imi iau cate unul din fiecare calatorie, din fiecare vacanta. Imi place mult ca fiecare lucru pe care il am sa aiba o poveste🙂

  3. Hop si eu sis. Ma primesti?😀 Chiar daca nu ma primesti sa stii ca vin pentru ca-mi place ceaiul iar prajturelele inimioara sunt…hmmm, pe placul si stilul meu.😀

    • Poate nu ai incercat sortimentele potrivite🙂 Nu este niciodata prea tarziu pentru o asa pasiune. Nici prietenul meu nu se dadea in vant prea tare dupa ceaiuri. Ii placea doar cel de menta :)) Pana l-a incercat pe cel de rooibos cu miere si vanilie!!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

