P.S. Te iubesc – Cecelia Ahern

„Unii oameni asteapta o viata intreaga sa isi gaseasca sufletul pereche, in timp ce altii par sa fie impreuna de-o viata. Holly si Gerry formau cuplul perfect, cu o casnicie minunata, inconjurati de prieteni si familie. Lumea era la picioarele lor, iar Holly nu isi putea imagina viata fara Gerry. Pana in ziua in care viata o obliga sa faca acest lucru. Gerry moare din cauza unei tumori pe creier, iar Holly, ramasa singura, trebuie sa invete sa supravietuiasca. Printr-o lista alcatuita din zece scrisori, Gerry o ajuta, de dincolo de moarte, sa ia viata de la capat.”

Nota mea: 2* / 5*

ps i love you. loryloo

Am castigat aceasta carte in urma unui concurs, prin februarie… Am primit-o insa abia prin aprilie si atunci am si inceput-o imediat. Vazusem filmul inainte si eram curioasa si de cartea ce l-a inspirat.

Recunosc ca nu am citit-o cu sufletul la gura. Am terminat-o in cateva zile, dar cumva nu m-a fermecat prea tare incat sa tin neaparat sa va vorbesc despre ea cat mai repede.

Povestea este interesanta. Relatia lui Holly si Gerry este una foarte realistica, au certuri ca oricare cuplu si se iubesc ca oricare alte suflete pereche. Sunt facuti unul pentru celalalt si autoarea reuseste sa transmita perfect acest sentiment. Dupa moartea lui Gerry insa, Holly trebuie sa isi continue viata fara jumatatea sa. De aici incolo, am asteptat curioasa doar continutul urmatoarei scrisori ce o va primi la fiecare inceput de luna Holly. Nu m-a incantat modul de a scrie al autoarei. Prea simplist, cu unele dialoguri fade, cu elemente inutile si caracterizari slabe ale personajelor.

Poate pentru ca nu sunt eu o fana inraita a scriitorilor moderni. Sau poate pentru ca Cecelia Ahern a debutat cu aceasta carte, la vreo 20 ani si nu avea prea multa experienta. Totusi PS I love you a devenit bestseller. In concluzie, o fi doar o problema de-a mea😀

Din punctul meu de vedere, aceasta carte e o companie placuta, alaturi de un ceai si un buchet de flori. Dar nu va asteptati sa va sensibilizeze la maxim si nici sa retineti nenumarate citate minunate. De la mine n-a scos nici o lacrima.

P.S. (altul, nu din nou declaratie): Mai am o carte scrisa de aceeasi autoare si ii voi mai da o sansa. Voi reveni cu pareri despre „Cartea viitorului” (A book of tomorrow).

10 thoughts on “P.S. Te iubesc – Cecelia Ahern

  1. Film – văzut ….carte – pe lista de cumpărături (vreau totuși să văd cum e în comparație cu filmul ….doar n-o fi prima carte ”batută” de film :P) ….cana de ceai – deja băută ….liliac -doar o mică crenguță am avut și eu ocazia șă miros🙂 …păcat că nu am și eu o albinuță …dar o am pe bubulina mea😉

    O după-amiază plăcută, Loryloo! …Poate mai dai de un curcubeu sau 2 în calea ta!

    • Bubulina ta face precis cat toate albinutele din lumea asta!🙂

      Weekend placut draga mea! >:D<

      PS: De ploaie am avut parte, de curcubee inca nu. Dar nu-i bai, mai este timp. Iar de nu, se gasesc mereu alte si alte motive mici de bucurie.

  2. Imi pare rau de carte din ce zici tu, inca nu am citit-o, dar eu sincer trtr, am super plans la film, mi-a placut rau tare de tot si se afla in topul meu de filme bune de revazut😉

    • Iti pot imprumuta cartea daca vrei, poate tie iti place. Nu e tragica, doar ca aveam asteptari mari de la ea, pentru ca si mie mi-a placut filmul.
      Eu am gusturi mai bizare in materie de carti :))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

