Bucurie de copil

De ziua internationala a copilului, am participat la o mica lansare de lampioane. Mi-au fost tare dragi dintotdeauna, dar nu am trimis pana acum nici unul la cer impreuna cu o dorinta… Asta pana acum doua zile🙂

Atunci mi s-a indeplinit dorinta de a lansa un lampion zburator spre inaltimile cerului. Cat despre dorinta pusa o data cu lansarea propriu-zisa, timpul imi va arata in ce masura se va indeplini.

O bucurie de copil, ochi sclipitori, suflete zambind si privind cerul luminat… Ce seara frumoasa de 1 iunie!🙂

N-am fost prezenta pe blog sa va fac urari atunci, dar inca nu e tarziu sa va doresc sa aveti intotdeauna sufletul bun si inocent precum cel al unui copil… chiar si la 99 ani🙂

DSCN2801DSCN2790DSCN2776DSCN2762DSCN2765

6 thoughts on “Bucurie de copil

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

