Bazaieli de zi cu zi

*** Am mers weekendul trecut intr-un restaurant de ale carui tavan erau prinse niste crengi de copaci. Pe crengi erau prinsi cocori origami din hartie. Pentru ca doi baietei de la o masa alaturata au fost incantati de cele vazute, la finalul pranzului, unul dintre ospatari (totodata seful restaurantului) a venit cu trei coli A4 si s-a apucat sa le explice cu drag celor doi frati cum sa mestereasca si ei frumoasele pasari :)  ***

DSCN2862

*** M-am indragostit iremediabil de magnolii! ♥ Imi vine sa miros si sa pozez fiecare floare, din fiecare copac intalnit. Pasiuni de albinuta, ce pot spune?  ***

DSCN2944DSCN2948*** Intr-o curte vecina, aproape zilnic, trei fetite de vreo cativa anisori, au program de defilat pe podium… purtand cu eleganta, prin gazon, pantofii cu toc ai mamei. Pantofi rosii ca focul, sandale albe… Mai conteaza ca sunt cu cel putin 5 numere mai mari? :D  ***

*** Tot prin vecinatati, am descoperit un raulet pe care inoata zilnic, vesele, cateva ratuste. Si de o parte si de alta a rauletului se gaseste sosea. Ce fac ratustele cand vor sa iasa din apa? Incep sa traverseze soseaua… adesea chiar pe langa trecerea de pietoni chiar :)) ***

Fotografie1141DSCN2923DSCN2907

8 thoughts on “Bazaieli de zi cu zi

  1. Ce dragu sunt ratustele, ai de treaba de acuma trtr😀 , iar de florile respective, te cred si eu sunt inebunita dupa mirosul lor, offf mi-ai adus aminte, eu aveam copacul exact la geam😀

    • Ce frumos!
      Eu am gasit multi in centrul oraselului si noroc ca nu erau foarte batrani, aveau si crengi putin mai joase, cat sa ajung sa pozez florile de aproape, ridicand mainile😀
      Ratustele imi sunt dragi foc, e relaxant sa le vezi cum inoata atat de pasnice pe apa…🙂

  2. Sunt foarte frumoase Magnoliile, si eu le-as poza, dar tu…
    Cat despre fetite, o sa fie foarte cochete, iar ratustele si ele foarte educate ;))

  3. Iti multumesc pentru vizita!
    Astazi este o zi extrem de ocupata si nu voi avea timp sa-ti „rasfoiesc” blogul, dar te-am inclus în lista de lecturi!🙂
    O zi faina!

  4. Cat de simpatice sunt ratustele.🙂
    Cat despre magnolii, cele fotografiate de tine sunt superbe. Nici nu am mai vazut pana acum magnolii atat de frumoase. Unde le-ai gasit? Eu stiam ca infloresc in luna aprilie…

    • Din cate am citit, sunt multe tipuri de magnolii… O parte infloresc imediat la sfarsitul iernii, o parte in aprilie, iar altele vara… Nu am vazut alte specii, le-am avut pentru prima oara sub atenta supraveghere😀 Sunt superbe de aproape, de la distanta, mici, mari…pana si ofilite au o frumusete aparte, o culoare aramie minunata!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

