Competitie de ciclism

Am invatat eu greu sa merg pe bicicleta, dar si de cand am invataaat… imi sunt ochii numai dupa colorate pe doua roti.

Momentan bicicleta mea nu e tocmai in forma maxima, dar Pingu are misiunea de a o pune la punct saptamana asta. A lui va sosi de acasa cel mai probabil o data cu weekendul. Si-apoi sa te tii!! Am de gand sa imi pun palariuta pe cap, gentuta cu aparatul foto in cosuletul de la bici, o apa si-un baton cu cereale si apoi pedalat cat ne tin picioarele, unde vedem cu ochii 😀

Pana atunci insa, pedaleaza altii cu varf si indesat…chiar sub balconul meu.

22 06 2013 (14Si pentru ca nu puteam sta prea departe, am coborat cu Pingu si am simtit pasiunea biciclistilor de aproape 🙂 Cu aparatul foto in mana, evident! In curand o sa imi fac un buzunar la spate, cum au echipamentele biciclistilor, caci nu ma despart niciodata de el, iar acolo l-as sti in perfecta siguranta :))

22 06 2013 (1622 06 2013 22competitie ciclism (1)

competitiecompetitie (4)

22 06 2013 (23

10 gânduri despre „Competitie de ciclism

    • Eu din fericire n-am avut niciodata probleme cu spatiul. Din pacate, am descoperit abia de putina vreme dragostea pentru biciclete :)) Dar inca nu e tarziu… Nici pentru mine, nici pentru tine… poate se vor gasi solutii cumva, candva 🙂

  1. Mmmm, vreau si eu cu bici:((
    Albinut, hai sa ne facem cate o casuta aproape una de alta, ne luam si „bicics” si iesim la plimbare in fiecare zi 😀

  2. Dar unde ai plecat? 😀 Așa dor îmi e să pedalez, dar trebuie să îmi iau bicicletă și plus de asta prin București e cam periculos să pedalezi.

    • Sunt in Italia, regiunea Veneto.
      Prin oras, pe marile strazi nu ma avant nici eu… inca n-am experienta 😀 Dar o plimbarica lejera pe stradute mici, prin parcuri, pe campii, merge de mama focului! :))

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

