Pe drumuri de munte

Unde te poate trimite soarele arzator al unei dimineti de duminica?

In mijlocul naturii, printre munti, sa simti briza racoritoare a lacului, sa te bucuri de verdele intins cat vezi cu ochii.

Duminica trecuta… Lago del Corlo.

Va invit sa facem o plimbare, impreuna, pe dealurile inverzite, sub un cer azuriu de vis.

DSCN3622DSCN36311DSCN36321DSCN3716 1DSCN3728 1DSCN362DSCN3651 1DSCN3664 1DSCN3641 1DSCN3694DSCN3636 1

21 de gânduri despre „Pe drumuri de munte

    • Ma bucur ca ti-au placut si am reusit sa te conving ca locul merita vizitat 🙂
      Pentru doritori, se pot inchiria hidrobiciclete, pentru plimbari de-a lungul lacului, se gaseste chiar si un camping, exact pe malul lacului… un baraj interesant si multe altele 😀

  1. Ce loc frumos, esti foarte norocoasa ca ai ajuns acolo. Se simte racoarea din fotografii. 😀 Incantatoare plimbare, multumim de invitatie. 😛

  2. Trebuie sa spun ca am ratat un aspect impotant. Acum, ca „mi-a picat fisa”, am revazut postul cu ciclistii si am observat ca masinile aveau numar de Italia. Si eu care intotdeauna imi inchipuiam cum Loryloo merge la servici si planuieste sa se plimbe cu bicicleta pe strazile Galatiului… de ce oare?
    Cred ca locuim la nu mai mult de 300 de km distanta… 🙂 ceea ce nu e rau :).

    • S-au schimbat de curand planurile si decorurile, de foarte curand 🙂

      Poate ne intalnim candva pe langa vreun lac, pe vreun drum de munte. Sunt cu siguranta multe de vazut si prin zona mea, si a ta… 🙂

  3. Pingback: Desktop wallpaper calendar - Iulie 2013 | touchofadream.ro

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

