Plain nails are sad. Add colors to your life [1]

DSCN2564Natura a fost, este si va fi intotdeauna principala sursa de inspiratie pentru gandirea creativa🙂

Ideea acestui model a venit in timp ce ma bucuram de aroma blanda a musetelului din gradina mea. Il adunam pentru a-l pune la uscat. Il folosesc apoi la preparat ceai in zilele cand soarele iar si-a facut de cap prea mult cu pielea mea sensibila.

Alaturi de un unguent recomandat de dermatolog, ceaiul de musetel face minuni. Merita o atentie aparte, asa ca l-am adus si mai aproape de mine cu acest model de manichiura primavaratica (pentru ca da, este de o manichiura de aprilie-mai, dar eu ca o lenesa, m-am lasat pe o ureche si abia de acum incep sa va arat tentativele mele manichiuristice😆 ).

Desigur, nu putea lipsi albina!

13 thoughts on “Plain nails are sad. Add colors to your life [1]

  1. Se stie deja ca manichiura este un detaliu foarte important in frumusetea si stilul feminin. Cu cat unghiile tale sunt mai ingrijite si mai original decorate, cu atat vei atrage si mai mult privirile. Si care este sezonul cel mai potrivit pentru a face noi cuceriri? Vara, binenteles.

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

