Filme vazute in 2013 – partea 1

In alti ani, pe vremea asta, deja pierdusem demult numarul filmelor vizionate… tinand cont ca faceam si maraton de 3-4 filme unul dupa altul😆

Mai nou, la capitolul asta functionez pe modul „mai rarut, ca-i mai dragut”. Partea proasta este ca m-am dezobisnuit de a vedea filme singura. Partea si mai proasta este ca nu gasesc multe persoane cu gusturi apropiate de ale mele… si, uneori, decat sa accept sa vad o tampenie, mai bine renunt la idee :))

Trecand peste problemele „existentiale”, iata prima parte a listei cu filmele vazute anul acesta:

  • Men of honor (2000; Robert De Niro, Cuba Gooding Jr.) – Bun. Recomand.
  • Django unchained (2012; Leonardo Di Caprio, Jamie Foxx, Samuel L. Jackson) – in top 5 dintre toate cele notate aici, foarte probabil chiar primul… mi-e greu sa fac topuri in general😀
  • The last station (2009; James McAvoy, Helen Mirren) – pentru James McAvoy evident! Nu m-a dezamagit, e chiar un film simpatic.
  • Anna Karenina (2012; Keira Knightley, Jude Law) – parere detaliata intr-un post anterior.
  • The Hunger Games (2012; Jennifer Lawrence, Josh Hutcherson) – Mi-a placut. Voi urmari si partile viitoare.
  • The amazing spiderman (2012; Andrew Garfield, Emma Stone) – neah.
  • Silver Linings Playbook (2012; Jennifer Lawrence, Bradley Cooper) – si el in top 5 cele mai bune filme vazute in 2013.
  • William & Kate (2011; Camilla Luddington, Nico Evers-Swindell) – pierdere de timp.
  • Girl with a pearl earring (2003; Scarlett Johansson, Colin Firth) – Un film adaptat dupa romanul scriitoarei Tracy Chevalier, ce spune povestea tabloului „Fata cu cercel de perla” a celebrului pictor Johannes Vermeer. L-am urmarit pentru ca mi-a placut foarte mult cartea. E ok si filmul.
  • Boiler Room (2000; Giovanni Ribisi, Vin Diesel, Ben Affleck)
  • Season of the witch (2011; Nicolas Cage) – Ii stiam titlul in italiana si suna cam asa: Ultimul cavaler templier. Ma asteptam la ceva istoric. Nici pe departe. Nimic special!
  • Flight (2012; Denzel Washington, Kelly Reilly) – Bun.
  • Garfield 2 (2006; Breckin Meyer, Jennifer Love Hewitt) – intr-o seara lenesa la tv cu familia. N-are cum sa nu iti placa rotofeiul asta portocaliu.
  • Blue Valentine (2010; Ryan Gosling, Michelle Williams)
  • Sex and the city 2 (2010) – de asemenea, la tv. Cu siguranta nu una dintre alegerile mele obisnuite, mai ales ca nici serialul nu l-am urmarit. Dar cand n-ai chef sa te muti nici de pe o canapea pe alta, merge.
  • Marie Antoinette (2006, Kirsten Dunst) – Precum am spus in alte dati, imi plac filmele „de epoca”. Pentru ca imi pusesem sperante in filmul asta, am decis sa trec peste faptul ca actrita principala imi este extrem de antipatica. Rau am facut.
  • Mission impossible: ghost protocol (2011; Tom Cruise of course)
  • Gangster squad (2013; Ryan Gosling, Sean Penn, Emma Stone) – 4/5 stars i might say.
  • Ice Age 4 (2012)
  • Drive (2011; Ryan Gosling, Carey Mulligan) – Da, apare cam des numele lui Ryan in lista asta, recunosc ca am o slabiciune pentru el. Asta nu pentru ca imi place el in mod deosebit, dar s-a intamplat ca intr-o perioada sa vad multe productii cu el si toate bune (ex. Lars and the real girl, Half Nelson, Fracture) si de atunci nu prea ii ratez filmele :))……………………. Ok, imi place si el😳 (totusi in filmul asta nu m-a fermecat).
  • Cloud Atlas (2012; Tom Hanks, Halle Berry) – Bun, dar supraevaluat. Ma asteptam la mai mult.
  • Horrible bosses (2011) – O comedioara simpatica.
  • 500 days of summer (2009) – Din filmul asta stiam deja atat de multe replici si scene… :))) Este impanzit internetul de imagini/capturi din el. Imi placeau, asa ca era de multa vreme pe lista. Mi-a placut si fimul integral!
  • Love & other drugs (2010) – Nu ratez nici un film cu Anne Hathaway (daca sunteti prieteni mai vechi ai blogului, stiti ca ma topesc dupa Becoming Jane). Anne este de aceeasta data o tanara bolnava de Parkinson… dar accentul nu este pus pe boala sa, ci pe frumoasa poveste de dragoste pe care o traieste. Pe gustul meu (desi multe scene de nuditate nu isi aveau rostul).
  • Life of David Gale (2003; Kevin Spacey, Kate Winslet) – Revazut. Inca ma tine cu ochii nedesprisi de laptop.
  • The lucky one (2012) – Nu tin minte la recomandarea cui am vazut acest film, dar e ok. Insoteste lejer o dupa-amiaza de duminica.
  • Killers (2010; Katherine Heigl, Ashton Kutcher) – asta-i asa… de urmarit cu popcorn alaturi.
  • Confessions of a shopaholic (2009) – Perfect pentru o seara intre fete. Eu l-am urmarit cu sora mea, are destule scene comice.
  • License to wed (2007, Mandy Moore, Robin Williams) – Am o simpatie aparte pentru Robin Williams, inca din cand eram mai micuta… asa ca trebuie sa dau o bulina alba si acestui film. Este vorba despre un cuplu tanar in prag de casatorie. Doar ca pragul se dovedeste a fi mai greu de trecut decat credeau…😀 Pentru ca preotul Frank (Robin W.) doreste sa ii puna la cateva incercari speciale inainte de marele pas…
  • Memoirs of a geisha (2005) –
  • Moulin Rouge (2001; Nicole Kidman, Ewan McGregor) – Nu ma dau in vant dupa musicaluri, dar fiind vorba despre o poveste frumoasa de dragoste, trec peste forma in care este spusa😀. Minunata interpretarea lui Nicole Kidman.

14 thoughts on “Filme vazute in 2013 – partea 1

  1. Trebuie sa spun ca am vazut 2 sau 3 de aici, dar admit ca nu eu gasesc filmele si ca de cele mai multe ori nu am nici cea mai vaga idee de cum se numeste filmul pe care il vad (nu e ideal, dar…) – aflu numai daca mi-a placut si merita🙂.
    Multumim pentru sugestii, voi folosi postul ca punct de referinta.

    • Si mie!!🙂 Asa ca va astept oricand si cu alte recomandari!
      Nu l-am vazut inca, dar il pun pe lista… mai ales ca un film cu Morgan Freeman nu poate sa dea gres prea tare😀

  2. Mie nu-mi place Garfield deloc😀 Îți recomand să cauți filmul 3 idiots. E un film indian dar total atipic. Ține vreo 3 ore care nu știi când trec și are un final total neașteptat😀 E comedie😛

    • Hmmm, nu am auzit de el, l-am notat. Multumesc pentru sugestie. Nu prea nimeresc comedii bune in general :))) Revin cu impresii dupa vizionare😀.

  3. Neaparat sa vezi si „Despicable Me 2” si „Farewell, My Queen” sint tare frumoase… nu atat de frumoase ca ” Girls against Boys” dar sant frumoase !
    Django este si filmul meu preferat, si cu singuranta pentru mine va ramane pe locul 1 intre toate filmele vazute anul acesta !

    • A fost o idee buna postarea asta, ma bucura sugestiile voastre😀
      Le trec pe lista si pe ale tale si sper sa am numai cuvinte de lauda pentru ele in partea a doua a pomelnicului cu filmele vazute in 2013 :)))

  4. Hmm, am văzut câteva filme din cele menționate de tine, dar nu foarte multe. Mai răruț că-i mai drăguț s-a transformat la mine în mai deloc, că n-avem când :)).

  5. Din lista ta de filme, am văzut trei, și anume:
    Love & other drugs – Nu-mi place.
    Horrible bosses – Ce nu fac eu pentru Kevin Spacey, însă nu prea m-a fascinat. Totuși, mi-a plăcut Jennifer Aniston🙂
    The life of David Gale – Epic!
    Și dacă tot m-am băgat ca musca-n lapte, dă-mi voie să-ți recomand două filme de PR. Thank you for smoking și Wag the dog.

    • Si eu sunt un fan al lui Kevin Spacey🙂 In general, are filme fantastice… dar na, mai da omul si gres uneori, li se intampla tuturor😀
      Multumesc pentru recomandari, voi tine cont de ele!

Thanks for leaving a comment! They make my day :)

